Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Mirjam Leenhouts

Ik wilde een fles champagne laten bezorgen aan je jarige. Dat was in drie minuten geregeld, bezorging perfect op tijd.

Geen verbeterpunten

Reactie Il diVino Wijnen:

Ah super, dat is fijn te horen, en heel graag gedaan. Groet Ewout

Harm

Lekkere wijnen snelle levering

nvt

BvH

Persoonlijk en vriendelijk contact via de telefoon.

Verbeterpunten & tips

Mbt bubbels had ik best nog een duurdere optie willen overwegen.

Natallia Dvinskikh

Heel blij dat ik deze winkel gevonden had.
Goede beschrijving van de wijnen.
Klopt helemaal.
Super snelle levering.

Verbeterpunten & tips

Misschien ook nog welke kaas erbij kan of hapjes.

Reactie Il diVino Wijnen:

Super, veel dank voor de positieve feedback! Graag tot ziens en groet Ewout

Bart

Verbeterpunten & tips

Even bij het borrelpakket vermelden dat je het niet dezelfde dag kunt komen ophalen.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, ja goed punt, gaan we meteen erbij zetten. Dezelfde dag ophalen kan evt wel, maar dan moeten we wel snel bij de kaasboer schakelen, we hebben de kaasjes niet in de wijnwinkel op voorraad.

vd Booren

Verrassende kennismaking met onbekende wijnen.

Verbeterpunten & tips

Proefdozen met verschillende smaakprofielen.

Degeo

Top service

Lars Brouwer

Zeer goed

Verbeterpunten & tips

Het zou mooi zijn als het wijnabonnement iets meer op de persoonlijke smaakvoorkeuren kan worden afgestemd. Nu zitten er soms wel wat missers tussen en dat is niet erg, maar het zou mooier zijn als... Het zou mooi zijn als het wijnabonnement iets meer op de persoonlijke smaakvoorkeuren kan worden afgestemd. Nu zitten er soms wel wat missers tussen en dat is niet erg, maar het zou mooier zijn als het iets beter aansluit. Daarnaast zijn de menutips in de brochure leuk, maar we gebruiken ze nauwelijks. Die zouden weggelaten kunnen worden.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, en ja dat is inderdaad een goed punt vwb persoonlijke voorkeuren. Ik stuur jullie graag een e-mail met het verzoek deze aan ons kenbaar te maken dan kunnen we daar rekening mee houden. We... Bedankt, en ja dat is inderdaad een goed punt vwb persoonlijke voorkeuren. Ik stuur jullie graag een e-mail met het verzoek deze aan ons kenbaar te maken dan kunnen we daar rekening mee houden. We hebben 1 pakket met bijbehorende brochure, maar voor diverse klanten een uitzondering of opmerking genoteerd. Denk aan alleen rood, alleen wit of alles biologisch. Groet Ewout

Frits Tor

Veel keuze, mooi samengestelde pakketten, goede adviezen! Altijd geopend.

Martin Tjalma

Persoonlijk, deskundig en unieke wijnen.

N.v.t.

Veel dank Martin! En heel graag tot ziens, groet Ewout