Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Van Loo

Uitstekend

Hartelijk dank! & Geniet van de wijnen. Groet Ewout

Verena

Goede en snelle service. Zeer tevreden!

Geen opmerkingen.

Anneke Boeser

Heel positief: lekkere wijnen , deskundige en heel vriendelijk personeel. Kom er graag

Verbeterpunten & tips

Combinatie met de kaasboer als borrelarrangement. Was niet wat ik van Divono verwacht had, 2 piepkleine kaasjes en zakje amandelen plus toastjes ( wel van niveau) voor bijna 16 euro maar gewoon in... Combinatie met de kaasboer als borrelarrangement. Was niet wat ik van Divono verwacht had, 2 piepkleine kaasjes en zakje amandelen plus toastjes ( wel van niveau) voor bijna 16 euro maar gewoon in papieren tasje, vond ik een tegenvaller.
Maar meteen heel goed opgevangen door Divino met nieuwe kaas en. Klein flesje rose prosecco. Super goed en de nieuwe stukken kaas voldeden prima.

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt! En fijn dat we het borrelarrangement toch naar tevredenheid kunnen oplossen, erg blij mee. Graag tot ziens en groet Ewout

petra

Super service, fantatische wijnen

op meer locaties in Nederland

Bedankt daarvoor! En wie weet in de toekomst.....Groet Ewout

Bode

Keurig verzorgd

Verbeterpunten & tips

Ik zag bij de levering de prijs staan. Omdat rekening en leveradres anders zijn vond ik dat niet zo goed. Het was een cadeau!

Reactie Il diVino Wijnen:

Ai dat is jammer inderdaad, wat stom, ik denk dat we dat verkeerd begrepen hebben en ter info de product folder erbij hadden gedaan. Gaan we beter op letten! Hopelijk is het wel in de smaak... Ai dat is jammer inderdaad, wat stom, ik denk dat we dat verkeerd begrepen hebben en ter info de product folder erbij hadden gedaan. Gaan we beter op letten! Hopelijk is het wel in de smaak gevallen. Groet Ewout

Jan-Willem

Lekkere wijn. Veel ook.

Open een winkel in Utrecht

Reactie Il diVino Wijnen:

Veel dank! En wie weet een goed idee om in Utrecht van start te gaan. Bedankt voor de tip. Groet Ewout

Margreet

Heel fijn!

Monique

Heel goed

Geen idee

Joe

Altijd goeden wijn te vinden tegen top prijzen.

Jenny

Makkelijke website....zeker als je weet wat je zoekt. Word er altijd vriendelijk geholpen