Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

Nynke

Persoonlijk, deskundig, vriendelijk

Nope

Innovatieflerenleren

Altijd prettig contact!

Verbeterpunten & tips

Altijd makkelijk en snel geleverd

Anne

Super! Goede producten, snelle levering en super service (kaartje/inpakken etc)

Robin Jansen

Goede wijn voor een goede prijs en goede service

Vannieuwenhoven Martine

Niets

Lanny

Beste online winkel voor wijn en goede service

De Vrie

niets

Il divisie heeft goede wijnen. Echter het bedrijf wat levert vind ik slecht. Kreeg diverse mailtje van Levering maar telkens veranderde Demag van levering. Uiteindelijk bezorgd op een dag die niet... Il divisie heeft goede wijnen. Echter het bedrijf wat levert vind ik slecht. Kreeg diverse mailtje van Levering maar telkens veranderde Demag van levering. Uiteindelijk bezorgd op een dag die niet aangegeven was. Super irritant vind ik dat.

Bezorging

Reactie Il diVino Wijnen:

Goedendag, dank en fijn te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze wijnen. We doen ons best ook vwb leveringen hoge kwaliteit en service na te streven. Over het algemeen gaat dat goed,... Goedendag, dank en fijn te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze wijnen. We doen ons best ook vwb leveringen hoge kwaliteit en service na te streven. Over het algemeen gaat dat goed, alleen als er iets mis gaat dan is het een flinke puzzel hoe en waar dat verkeerd is gegaan. Ik zal dit ook gaan uitzoeken. Mijn excuses daarvoor! Alternatieve koeriers hebben wat dat betreft ons nog geen meerwaarde opgeleverd, maar we nemen de feedback van harte om ons te verbeteren. Veel groeten Ewout

W.B.N. Dolman

Prima service. Bestellen en de volgende dag in huis.

Hoeft van mij niet.

Hélène

Heel kundig en vriendelijk!