Wat vindt u van de service en klantvriendelijkheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de wijnen

HRM & Projectmanagement FH van der Kwast

6 flessen Dupont Fahn 2027 besteld. Ontvangen 5 x 2019, 1x 2018. Vreemd

Verbeterpunten & tips

Geen nette afhandeling op deze manier

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt voor uw reactie, review waarin u aangeeft 2 verschillende jaargangen te hebben ontvangen. Dat is inderdaad bij ons niet goed gegaan. Excuses daarvoor. 2018 is overigens erg mooi maar... Bedankt voor uw reactie, review waarin u aangeeft 2 verschillende jaargangen te hebben ontvangen. Dat is inderdaad bij ons niet goed gegaan. Excuses daarvoor. 2018 is overigens erg mooi maar inmiddels helemaal op. We sturen u een extra fles 2019 op voor het ongemak....
2017 hebben we al geruime tijd niet meer in ons assortiment. Ik kon in uw order niet terugvinden dat u specifiek die jaargang had gewenst, maar die kunnen we niet leveren omdat die al geruime tijd op is. Het spijt me als u het zich op basis van de informatie in onze webshop anders had voorgesteld. We gaan kijken hoe we dat kunnen verbeteren.
Groet Ewout

Huisman

Zeer goed

Guy

Moet nog komen pas de eerste keer besteld

Wouter Blok

Via een vriend in contact gekomen met El Divino. Keurige zaak met kundige service. Online de wijn besteld die erg goed beviel. Sturen zelfs tips mbt bijpassend eten mee.

Verbeterpunten & tips

De wijn spijs combinatie mee sturen van de bestelde wijn zou nog mooier zijn.

De Bruyne

Supersnelle levering van lekkere alcoholvrije cremant

...

Reactie Il diVino Wijnen:

Hartelijk dank! Wat leuk en wat een eer dat onze snelle service en de alcoholvrije bubbels ook in België zo gewaardeerd worden.

Peter Steenkamer

Roelof Huisman

Perfect, snel

Verbeterpunten & tips

info over de wijn bij de flessen doen

Reactie Il diVino Wijnen:

Bedankt, en goede tip. Misschien dat we dat als optie kunnen gaan toevoegen, zodat klanten die liever geen papier willen ook tevreden zijn. Ga kijken wat we daaraan kunnen doen. Groet Ewout

Eelkhe Loopik

Genoeg informatie om een juiste smaak keuze te maken

Eveline

Super snelle levering en persoonlijke service.

Ik ben zeer tevreden!

B. Arbeek