Eric Hermus

Mooie heldere site, vlotte levering. Prachtig product. Heel leuk.
Mooie heldere site, vlotte levering. Prachtig product. Heel leuk.
Echter: ik heb een lamp gekocht... hier heb ik een halogeen gloeilamp in gedraaid.. en daarvoor is deze lamp niet geschikt. Er boude te veel warmte op en de fitting begon te roken. Nu zit er een led lamp in en gaat het goed. Dit kan je beter expliciet communiceren bij vergelijkbare producten om ongelukken te voorkomen.

Reactie I am Recycled:

Hi Eric, dank voor je mooie review. Ten aanzien van de lichtbron; op onze website adviseren wij inderdaad het gebruik van alleen LED lampen/ gloeilamp max 40W. Echter dat kan duidelijker, wij gaan... Hi Eric, dank voor je mooie review. Ten aanzien van de lichtbron; op onze website adviseren wij inderdaad het gebruik van alleen LED lampen/ gloeilamp max 40W. Echter dat kan duidelijker, wij gaan voortaan ook een label toevoegen aan de lamp, wel zo duidelijk. Dank voor je feedback. Groetjes, Michiel

Helmien Steenkamp

We were very happy with the lamps we ordered. Delivery was quick and it was easy and pleasant to deal with I am Recycled.

Josien

Prima service! Ziet er gaaf uit!

Judith

De opbergkist en opvergbox zijn precies zoals ik het had verwacht! Ben er heel blij mee en staat erg mooi! Leuk dat ik het knopje van de kist zelf uit kon zoeken! Goede service!

leonie van Nieuwburg

Have a light

M. Koehorst

Je wordt goed geholpen. Goede service. Vriendelijke benadering.

Renske Roorda

Persoonlijke en enthousiaste service. Goed meegedacht met wat past in onze wensen. Ontzettend blij met het eindproduct! (2x grote Have A Light)

Ursula Arends

Prachtige Engelse drop lampjes gekocht, helemaal leuk!

Alma Kamphuis

Snelle levering, fijne producten, precies wat ik had besteld.

Femke

Mooie lamp, persoonlijke aandacht en goede service. Ik had niet goed nagedacht over de precieze plek waar ik de lamp wilde hangen, en had uiteindelijk een langere kabel nodig. Nu hangt ie en ik ben... Mooie lamp, persoonlijke aandacht en goede service. Ik had niet goed nagedacht over de precieze plek waar ik de lamp wilde hangen, en had uiteindelijk een langere kabel nodig. Nu hangt ie en ik ben er erg blij mee!