Ervaring is goed

sterkste punt is ze geven niet op hoe moeizaam dingen ook kunnen gaan

Tonnie Geerdink

Goede begeleiding altijd bereikbaar

zie boven

Lammert van der Spoel

Ik heb goede ervaringen met Hypotheeksteun. Vriendelijk, kennis van zaken, snel en correct.

Vriendelijkheid, kennis van zaken, correct

Top! Antwoord gekregen op al mijn vragen.
Geholpen met het nemen van een beslissing.

Ja zeker. Vriendelijkheid,geduld,enthousiasme,mij als cliënt het gevoel gevend niet te stoppen voordat er een oplossing gevonden was en een antwoord op mijn vragen,en zo is het ook gebeurd. Bedankt... Ja zeker. Vriendelijkheid,geduld,enthousiasme,mij als cliënt het gevoel gevend niet te stoppen voordat er een oplossing gevonden was en een antwoord op mijn vragen,en zo is het ook gebeurd. Bedankt Jeroen.

J.Lapré

Ik kan alleen bevestigen dat ik het als zeer prettig heb ervaren.

Contact is goed, snel en efficiënt, zowel via de mail, telefoon als ook persoonlijk.
Vriendelijk en deskundige medewerkers, en zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij anderen.
Zeer tevreden...
Zeer tevreden over de gehele gang van zaken.

Jeroen en Jeroen zijn altijd berijkbaar.

Geweldig team met veel kennis en geduld.

Erg vriendelijk en netjes geholpen

goede kontakten gehad prima geholpen zeer vriendelijk een aanrader voor iedereen

Prima ervaring. Snelle behandeling en afhandeling.
Prettig bedrijf.

Sikkes

Zeer vriendelijk en behulpzaam om te zoeken naar betere of goedkopere hypotheek !
heb bij Jeroen een goed gevoel gekregen dat hij alles er heeft aan gedaan om ons te helpen !
bedankt...
bedankt hiervoor!!

duidelijkheid en helderheid ! geen verplichtingen
Dit is voor mij een reden om zaken te doen met
Hypotheeksteun.nl als mijn hypotheek afloopt??

fam. h.liefers

Uitstekend en prettig kontakt

je voelt je uitstekend op je gemak en er wordt prima en begrijpelijk uitgelegd op je vragen