Ilona

Top

Goed product voor prima prijs. Nette bezorging!

ottenhoff motoren

Zeer goede service

klant vriendelijk . goede adviezen en op tijd geleverd

Frank

Zeer goede ervaring

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Patrick

Perfect hout geleverd.
Zeer hoge kwaliteit!

Man is man woord is woord

Bergink

Levering wordt op het laatste moment verlaat, dit terwijl op de site duidelijk staat dat het direct leverbaar is. Zodra product binnen is mag je nog twee dagen extra wachten want een extra rit... Levering wordt op het laatste moment verlaat, dit terwijl op de site duidelijk staat dat het direct leverbaar is. Zodra product binnen is mag je nog twee dagen extra wachten want een extra rit inplannen nee dat doen we niet. Omdat het vervelend is doen ze verder niets.

Helaas geen

Hooiberg

Snelle afhandeling en mooie kwaliteit. Rabatdelen zijn uniform netjes afgewerkt en staan goed in de zwarte verf. Alles was netjes verpakt en schadevrij overgekomen, goede service. De vurenhouten... Snelle afhandeling en mooie kwaliteit. Rabatdelen zijn uniform netjes afgewerkt en staan goed in de zwarte verf. Alles was netjes verpakt en schadevrij overgekomen, goede service. De vurenhouten balken die ik besteld heb zijn niet getordeerd, scheef of andere mankementen, gewoon goed hout!

Goede prijs, snelle afhandeling en goede kwaliteit.

Reactie Houthandelonline:

Bedankt voor uw goede review! Fijn te horen dat uw artikelen naar tevredenheid zijn geleverd. Wij wensen u veel succes met uw project! Met vriendelijke groet, Sandra

Frenk

Ja prima , geen klachten, alleen het vervoer levering hadden nodige voeten in aarde mbt de vrachtwagen die in op plaats van bestemming kon komen , althans het vervelend was om met de kooi wagen de... Ja prima , geen klachten, alleen het vervoer levering hadden nodige voeten in aarde mbt de vrachtwagen die in op plaats van bestemming kon komen , althans het vervelend was om met de kooi wagen de overbrugging te maken ca 200 m wat mij bevreemde en daar 45 min tot een uur in beslag nam , en wat geld kost jammer

Advies , deskundig , technisch , simpel en logisch ??

Reactie Houthandelonline:

Beste meneer Nijenhuis, bedankt voor het delen van uw ervaring. Erg jammer om te horen dat de levering langer duurde dan u van ons had verwacht, dit is natuurlijk niet wat wij willen! Er is aan de... Beste meneer Nijenhuis, bedankt voor het delen van uw ervaring. Erg jammer om te horen dat de levering langer duurde dan u van ons had verwacht, dit is natuurlijk niet wat wij willen! Er is aan de hand van de track & trace code gekeken of er in uw geval een specifieke reden was voor de vertraging, maar dit was niet het geval. Tijdens het plannen van de levering wordt altijd rekening gehouden met de bereikbaarheid van de bestemming. Wij vermoeden dat uw adres niet of niet makkelijk te bereiken was met zowel de vrachtwagen als kooiaap, wellicht door werkzaamheden or wegversperring en dat het daarom langer duurde dan gewenst. Wij snappen volledig dat dit erg vervelend is, onze welgemeende excuses hiervoor. Ondanks de vertraagde levering hopen wij dat de materialen veilig en wel aangekomen zijn en wensen u veel succes met de klus! Met vriendelijke groet, Team Houthandelonline

rein

bestelling snel bezorgd

Jaap

Wij hadden bij onze zending een plank 12-24-195 die bijna tot het einde gespleten was, viel erg tegen! En wij vonden de 99,00 euro bezorg kosten erg veel geld. Het is toch niet de bedoeling dat je... Wij hadden bij onze zending een plank 12-24-195 die bijna tot het einde gespleten was, viel erg tegen! En wij vonden de 99,00 euro bezorg kosten erg veel geld. Het is toch niet de bedoeling dat je heel veel hout moet bestellen om lagere bezorgkosten te krijgen.

Dit was onze eerste x dat we hier bestelden.

Jelmer

Bedrijf leverde snel wel was het jammer dat ik niks meer aan de bestelling kon toevoegen

Prijs