Thijs Esselink

Inmiddels 2 keer een bestelling gedaan. Mede omdat het bedrijf relatief bij mij om te hoek zit maar ook omdat ze ook gewoon goede prijzen hanteren. Beide bestellingen volledig volgens afspraak... Inmiddels 2 keer een bestelling gedaan. Mede omdat het bedrijf relatief bij mij om te hoek zit maar ook omdat ze ook gewoon goede prijzen hanteren. Beide bestellingen volledig volgens afspraak geleverd en waar er een te kort kwam super mee gedacht in de oplossing! Bedankt voor alle snelle leveringen en kwaliteits producten!

Oplossingsgericht, juist geprijsd en duidelijke communicatie

Geachte meneer,
Dank u voor het delen van uw positieve ervaring.
Geachte meneer,
Dank u voor het delen van uw positieve ervaring.
Door als importeur direct aan de consument te verkopen, zonder tussenkomst van andere partijen, zijn wij in staat onze materialen voor een zeer scherpe prijs aan te bieden. Daarbij vinden wij communicatie en het meedenken met onze klanten erg belangrijk. Mocht er onverhoopt materiaal niet voorradig zijn, dan zoeken we samen met onze klanten naar een geschikte oplossing.
Wij kijken uit naar uw volgende bestelling en zijn u graag van dienst bij Houthandelonline.

W. Koeten

Zeer tevreden over kwaliteit en levering van het hout.

Communicatie, kwaliteit

Geachte meneer,
Wij danken u voor het delen van uw positieve ervaring.
Geachte meneer,
Wij danken u voor het delen van uw positieve ervaring.
De kwaliteit van het materiaal en onze service vinden wij erg belangrijk. Wij waarderen het dan ook dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Wij wensen u veel succes met de verwerking van de materialen en zijn u graag opnieuw van dienst bij Houthandelonline.

J. van Eijk

Duidelijke communicatie en goede kwaliteit van hout.

Goede communicatie, snelle bevestiging, levering was goed, hout is mooi.

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Het is fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de manier waarop wij communiceren. Wij streven ernaar onze service te blijven verbeteren. Uw feedback wordt dan ook zeer gewaardeerd. Wij zijn u graag van dienst en kijken uit naar uw volgende bestelling bij Houthandelonline.
Verkoopteam Houthandelonline.

Ik ben heel tevreden over het bedrijf. vriendelijk personeel aan de telefoon. Producten werden keurig aangekondigd wanneer de leverdatum was, en die werd ook keurig aangehouden.

Duidelijke website, je weet exact wat de kosten zijn.
Hun transportondernemer (Betjes) had ook vriendelijk personeel.
Een nalevering en vervanging van een beschadigde balk vond binnen 1...
Duidelijke website, je weet exact wat de kosten zijn.
Hun transportondernemer (Betjes) had ook vriendelijk personeel.
Een nalevering en vervanging van een beschadigde balk vond binnen 1 week plaats. Het hout en plaatmateriaal was van goede kwaliteit voor een heel goede prijs.
Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Klantvriendelijkheid en service hebben wij hoog in het vaandel staan. Wij zijn dan ook blij te lezen dat u dit zo ervaren heeft en dat u tevreden bent over de manier waarop wij communiceren. Wij zijn u graag van dienst en kijken uit naar uw volgende bestelling bij Houthandelonline.

Gert vG

Hele goede ervaring met dit bedrijf.
Alles is mooi en keurig geleverd .
Hele goede ervaring met dit bedrijf.
Alles is mooi en keurig geleverd .
Enig verbeterpuntje is de track&trace link. Hier was niet op te zien tussen welk uur de chauffeur ging langskomen . Maar door even te bellen naar de klantendienst, wist ik meteen wanneer de chauffeur ongeveer bij mij ging zijn . En dit klopte ook !
Conclusie : ik kan mij niet aansluiten bij de negatieve feedback die door andere wordt gegeven

prijs & kwaliteit
service

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Wij trachten onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van het tijdstip van levering. Dit doen wij middels een track en trace systeem waarmee u op de dag zelf de zending kunt volgen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat deze niet naar behoren werkt, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen voor meer informatie.

K Gommers

Ze leggen de verantwoordelijkheid om aan te geven dat ik in een milieuzone woon bij mij, terwijl ze zelf niet eens weten met wat voor wagen het hout wordt bezorgd. Hoe moet ik dat dan weten?

Communicatie vooraf. Negatief: ze wijzen meteen naar de voorwaarden als er iets mis is. Denken niet met de klant mee, maar vooral aan hun eigen portemonnee.

Geachte meneer,
Bedankt voor het delen van uw feedback.
Geachte meneer,
Bedankt voor het delen van uw feedback.
Op onze website vindt u onder het kopje 'transport' informatie over onze manier van leveren. Wij rijden met grote vrachtwagens en vragen u, wanneer u twijfelt over de bereikbaarheid van de locatie, contact met ons op te nemen. Voor milieuzones gelden bepaalde regels waaraan ons transport niet kan voldoen. In dergelijke gevallen kunnen wij wel het materiaal op een locatie in de buurt leveren.

Johannes

Vandaag 23 mooie red cedar boeidelen ontvangen. Ik was wat argwanend door de negatieve reviews die ik (natuurlijk) achteraf pas had gelezen. Mailcontact met het bedrijf is goed, het was ook geen... Vandaag 23 mooie red cedar boeidelen ontvangen. Ik was wat argwanend door de negatieve reviews die ik (natuurlijk) achteraf pas had gelezen. Mailcontact met het bedrijf is goed, het was ook geen enkel probleem om de levering een week uit te stellen omdat ik onverwachts toch naar mijn werk toe moest op de oorspronkelijke leverdag. Gelukkig was het transport nog niet aangemeld bij transporteur.

Enkele (5) boeidelen hebben aan de rand lichte transport/opslag schade. Nou ja, die vallen onder de dakpannen en kralen van de dakgoot weg en voor de rest weet een handige klusser er wel raad mee. De zichtbare delen zien er prima uit! In ieder geval geen gespleten planken, want die waren wel retour gegaan.

Transporteur was een vriendelijke jongen die het hele pakket netjes precies voor ons huis geparkeerd heeft.

Product geleverd conform afspraken. Wijziging leverdag was geen enkel probleem. Wel bijtijds gemeld.

Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw positieve review.Het is heel goed om te lezen dat u zo tevreden bent met Houthandelonline.
Communicatie en het meedenken met onze klanten vinden wij...
Geachte meneer,
Communicatie en het meedenken met onze klanten vinden wij erg belangrijk. Wanneer het mogelijk is wijzigingen door te voeren in bestaande bestellingen, dan doen wij dit uiteraard graag. Mocht het voorkomen dat materiaal tijdens transport beschadigt, dan vragen wij dit zo snel mogelijk te melden zodat dit naar wens kan worden opgelost.
Wij wensen u veel plezier van de boeidelen en kijken uit naar uw volgende bestelling bij Houthandelonline.

Klusser

Na besteld te hebben en alles betaald, kregen wij niks meer te horen. Dus maar even bellen wanneer het geleverd wordt. Conclusie was u heeft nog niet betaald. Nou dat dacht ik dus wel he!! Na een... Na besteld te hebben en alles betaald, kregen wij niks meer te horen. Dus maar even bellen wanneer het geleverd wordt. Conclusie was u heeft nog niet betaald. Nou dat dacht ik dus wel he!! Na een week hebben ze het dan toch gevonden en kon het geleverd worden. Vrijdags zou het geleverd worden, donderdagavond kom ik na een werkdag thuis en wordt het hout al geleverd. Oké leuk maar dat was niet afgesproken en mijn man heeft de vrijdag ook speciaal vrij gevraagd. Dan wordt er gevraagd waar het neergezet mag worden, dus ik geef aan dat het in de tuin neergezet mag worden 2 meter verder dan van waar hij stond. Dat kon niet prima doe dan maar op onze oprit 1 meter verder dan waar hij stond. Ook dat kon niet. Conclusie het werd op de stoep gezet. En wij moesten al het hout zelf de tuin in tillen! SERVICE en COMMUNICATIE komt niet in hun woordenboek voor!!

Ze nemen de telefoon op

Geachte meneer/mevrouw,
Wij vinden het vervelend te lezen dat u niet geheel tevreden bent.
Geachte meneer/mevrouw,
Wij vinden het vervelend te lezen dat u niet geheel tevreden bent.
Bij het plaatsen van een bestelling kunt u kiezen voor verschillende betaalmethodes. Indien u kiest voor bankoverschrijving dan kan dit, in verband met administratie, voor enige vertraging zorgen.
Het leveren van materiaal gebeurt door een extern transportbedrijf. Om dit gehele proces voorspoedig te laten verlopen, kan het zijn dat er iets afgeweken wordt van de planning. UIteraard doen wij ons best onze klanten hierover tijdig te informeren.
De chauffeur bepaalt ter plaatse waar het materiaal veilig en schadeloos met een kooiaap gelost kan worden. Het is niet altijd mogelijk dit op de gewenste plaats te doen, echter denken wij wel graag mee met de klant.

Mark Jongkind

Prima website en ook telefonisch goed bereikbaar en te woord gestaan

Goede feedback

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Het is fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze website en over de manier waarop wij communiceren. Wij zijn u graag van dienst en kijken uit naar uw volgende bestelling bij Houthandelonline.

Westerweg

Ik heb zelf de levering moeten afladen van de auto. Er werd beloofd dat dit met een zogenaamde kooiaap geleverd zou worden. Daar bleek niets van waar.

Vlotte levering

Geachte meneer,
Om een bestelling tijdig bij onze klanten te leveren kan het voorkomen dat er door de transporteur gekozen wordt om met een bakwagen te leveren in plaats van met de grotere vrachtwagens. Dit gebeurt bijvoorbeeld vanwege de bereikbaarheid van de locatie of de grootte van de bestelling. De bakwagens hebben inderdaad geen kooiaap ter beschikking. Wij vinden het jammer dat u dit als negatief heeft ervaren maar danken u voor uw feedback.