Katja

Goede service, belde direct de dag nadat ik gemaild had over mogelijke bezorgmomenten.

goede prijzen, duidelijke site, snel en goed contact.

Baeten Montage

Mooi product precies wat we hadden gedacht geleverd maar de organisatie los van houthandel online is zeer slecht laat zomaar iemand tekenen voor de bestelling op de hoek bij ons op de straat en weg...

Houthandel online niks mis mee externe transport slecht

Andere transporteur nemen die postcode en huis nummer kan lezen 😂

Martin

Prima geregeld. Vooraf gebeld en overlegt met de vervoerder

Communicatie

Ervaring is goed, ruim arsortiment, goede website

Correcte levering, goede kwaliteit

Bezemer

Platen ocoume besteld. 1 gedelamineerd. Na enkele telefoontjes garantie en geld terug gekregen

Zonder veel problemen geld terug
Goed bereikbaar

marcel janssen

Alles prima verlopen. Nette website, bezorging ging prima en zeer nette prijzen.

Met name de prijs en bezorging

Olga Vorobyova

Heel slecht met levering afspraken! Niet voor de gewoone mens!
Hoe komt dat? Ze gaan de bestelling levering datum niet op tijd doorgeven. Dan brengen ze goederen en als jullie niet thuis zijn...

Ze kunnen feel beloften op de sitegeven. De mogelijkheiden om dingen te snijden waren zeer aantrekelijk! Voor de bedrijfen misschien zou goed zijn, voor de gewoone mensen NIET DOEN! Liever gewoon zelf snijden!

Communicatie.
Ik wilde geraag met baas praten over de probleem. Ze willen mij niet in contact berengen met de baas. Ik had 45 minuten gepraat over dezelfde. Ik had goed begrepen de situatie, maar ze wilde echt niet de melding bij de baas brengen. Ze hadden gezegd dat ik begrijp de situatie niet goed. Helaas, begrijp ik de situatie heel goed. Iemand heeft mijn e-mail niet gelezen en niet goed de levering datum doorgeven aan mijn. Daardoor betal ik 70 euro extra voor nog een levering. Dat wilde ik bij baas aangewen en de bewijs van hum fout insturen. Ook had ik als bewijs een e-mail die ik had eerder gestuurd. Ik begrijp dat het zinloos voor de kosten is, ik ga ze toch maken, maar ik wil graag dat mensen zijn bewust van hun fouten en geen "buitenlaandse idiot" van mijn gaan maken. Dat is eigenlijk wat gebuurde in de geval van een medewerker van die bedrijf. uit respect wil ik de naam van hem niet hier doorgewen.

Ton Adams

goede website

Het eindresultaat is geslaagd, maar achteraf gezien was het te ver van huis (maar eigen keuze) vanwege de kleine bestelling.

De afmetingen van het tuinhout voldoen aan de omschrijvingen op de website: de gemeten breedte/dikte is zoals beschreven.
Het eindresultaat is zeer geslaagd

Ik verwachtte vrij snel na de bestelling het hout op te kunnen halen, maar het duurde een week.
Een prijsindicatie over de kosten van extra zaagwerk: in mijn geval 28 planken halveren kostte uiteindelijk € 28, excl. BTW
Daarnaast kwamen er ook € 5 (excl. BTW) handlingkosten bij afhalen

Valk

Het materiaal werd ondanks feest dagen vlot bezorgd maar kwam stuk aan 4 platen spaanplaat komen stuk aan dus ergens anders nieuwe gehaald want ik had ze nodig chauffeur schade laten zien mail...

Klanten serieus nemen

Reactie Houthandelonline:

Goedemorgen meneer Valk,

Zeer vervelend om te lezen dat uw platen met schade zijn aangekomen.
Dit hoort natuurlijk niet.
Als er toch een keer schade ontstaat lossen wij dit meteen op.

Helaas moeten wij u aangeven dat wij geen schademelding hebben ontvangen.
We hebben uitvoerig gezocht op alle communicatie omtrent uw ordernummer en uw
e-mailadres. Na uitvoerig zoeken kunnen wij niet vinden van een schademelding.
Als u deze heeft gedaan vragen wij u even nat te kijken waar dit naar toe is gestuurd.
Graag ontvangen wij deze alsnog om een oplossing te treffen.

Bij een schademelding staat ons maar één ding te doen. Oplossen!!
Dit houdt in: nieuwe platen leveren of een compensatie. afhankelijk van uw wens hierin.

Wij hopen op korte termijn van u te vernemen om e.e.a. naar uw tevredenheid op te lossen

Peter Kok
www.Houthandelonline.nl