Offerte
Nazorg
7.6/10
Communicatie

Ik heb particulier besteld

Geen, is perfect gegaan. Ook het telefonisch contact

GEEN

jco

Heel positief

Voordelige prijzen en zeer correcte bezorging

niet echt

Dirk Riet

Goede service. Snelle levering. Naar verhouding van andere bouwventra’s redelijk goedkoop

Omruilen zonder problemen

Veehandel van Duuren

De prijs en kwailteit verhouding is super van het product wat wij hebben besteld. De levering was ook snel en daarom ook keurig. Echter de chauffeur was totaal niet aardig. Deze was nors en kwam...

Prijs kwaliteit verhouding is goed

In jullie mail staat: Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in uw mening en bieden wij u de mogelijkheid om ons bedrijf te beoordelen. Mijn tip is dan ook, zorg ervoor dat de dienstverlening die de chauffeurs moeten geven wordt verbeterd of neem een andere chauffeur aan. De chauffeur had zijn vrachtwagen 1km van ons huis gezet en hij werd helemaal kwaad dat die zo eind moest rijden met zijn heftruck. Hij kon gewoon met zijn vrachtwagen bij ons huis komen, dat hij dit nou niet doet is zijn probleem, maar dan hoeft hij dat niet op ons af te reageren.

Erik van Elk

Snelle service en scherpe prijs!

flexibel bij afwijkende vragen

Jet van der Velden

Prima website, mooi materiaal.

Goed hout, fijn dat ze het mee naar binnen gedragen hebben.

Ruim van te voren (via e-mail) leveringsdetails doorgeven. Ze belden nu klein half uurtje van te voren (ik was er niet en kon niet opnemen...), ik wist ook niet dat jullie die dag zouden komen.
Aangezien ik het hout als tafelblad gebruik is het erg jammer dat het zo strak verpakt was met metaalstrips, daardoor zitten er ingedeukte beschadigingen aan de randen.
Leveringskosten zijn vrij hoog.
Onhandige enquete! Met de sterretjes vragen hieronder heb ik niets van doen gehad, neem dan ook de optie nvt erin op. De voldoende die er nu uit voort rolt levert geen juist/informatief beeld op voor jullie.

Goede producten en ruime keuze iit soorten en afmetingen hout. Vlotte levering

Goede communicatie, denkt goed mee

GEen

Michel

Ik had 32 douglas balken voor meer dan € 600 besteld.
Conform planning geleverd, echter 1 balk flink beschadigd, dit is ook door de vervoerder erkend die er zelf een foto van heeft...

De niet beschadigde balken hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding

Neem klanten serieus wanneer ze melden dat er iets niet goed is gegaan.

Schimmel

Duidelijke site bestelling zeer netjes bezorgd.
Vriendelijke chauffeur.

Misschien smsje of mail een uur voordat de daadwerkelijke bezorging plaats vindt sturen.

A.ras

Goede kwaliteit , en snel geleverd
En dat voor de laagste prijs .
Helemaal top !!!