Yolanda

Nooit meer bestellen De chauffeur was een hele asociale man hij kwam al helemaal oververhit bij ons aan waarschijnlijk in de file gestaan . Hij zei letterlijk dat wij de planken die wij besteld...

Na de verontschuldiging door een medewerker sorry mevrouw voor het gedrag van de chauffeur.
Dan doodleuk zeggen tegen de klant de volgende keer dat u weer een bestelling bij ons doet moet u doorgeven dat er een andere chauffeur moet komen in plaats van die van vandaag.
Wat een klantenbinding.

Sam

Goede service en snelle levering!

Goede service

Grote plaat, snelle levering!

Jeroen

Compleet assortiment
Scherpe prijzen

Communicatie over afleverdatum en tijd waren goed!

Kwaliteit van de underlaymentplaten viel nogal tegen. Ik heb voor de goedkoopste platen gekozen maar de maatvoering was slecht. Ik wilde de platen voor een ondervloer gebruiken, maar dit was niet mogelijk zonder kieren omdat de platen niet volkomen recht en haaks bleken.

Mijn ervaring met het bedrijf is prima.

Netjes op de hoogte gebracht van wijziging leverdatum en in onderling overleg de levertijd vastgelegd.

Bij deze enquete kan ik niet alle punten beoordelen, simpel omdat ik geen gebruik heb gemaakt van offerte, advies e.d. Misschien deze zaken niet allemaal verplicht stellen om in te vullen. Ik heb bij Advies, Offerte, Nazorg 3 sterren ingevuld.

Marcus lock

Goede en snelle levering van het bestelde hout

Goede keuze in materialen

HWA

Goed en helder contact met specifieke antwoorden op mijn vragen.

- snelle reactie op vragen
- ontzettend snel geleverd

X Buijs

Snel en concreet bij de aanvraag, onduidelijk bij de afwikkeling en bezorging.

Snelheid bij offerte aanvraag

We hadden geen idee wanneer ( kwa tijd) het bezorgd werd, mails over gestuurd maar geen antwoord. Uiteindelijk om 7:15u bezorgt waar niet op gerekend was.

Be de Klein

Zeer goed.

Hugo Krijnberg

Ik heb een grote pallet eikenhout besteld, ruikt fantastisch, mooi droog! goed aangeleverd in een stevige krat, zeer goede communicatie mail en sms betreft levering en eventuele vertraging,...

deze heb ik in mijn ervaring al beschreven

geen enkele opmerking over verbetering