HJ

Duidelijke site en vlotte afhandeling

Duidelijk in aflevering

Pim

Netjes en snel geholpen

Levering mooi op tijd

Kristel

Heel goed

Kennis van hun producten dus bij vragen krijg je een duidelijk antwoord

Wouter

Snelle reacties en vriendelijke mensen bij ophalen materiaal

Klantvriendelijkheid en behulpzaam

Movico

Het was de eerste keer dat ik bij houthandelonline hout besteld heb maar zeker niet de laatste keer

zeer snelle service

Koos Koster

Erg slecht, wordt niet meegedacht met de klant. Wordt niet gehouden aan de door jullie beschrijvingen op de site.
Geen levering gehad binnen 2-6 werkdagen. Is de levering er eindelijk na 13...
Geen levering gehad binnen 2-6 werkdagen. Is de levering er eindelijk na 13 werk dagen. Is de helft van de levering maar in de vrachtwagen. En maar wijzen continu naar anderen. Zowel bij de levering als dat het ging over de werkdagen dat er geleverd zou worden. Geen compensatie gehad, geen goed woord voor over. Zal jullie zeker niet aanbevelen

Reactie Houthandelonline:

Beste Koos Koster, bedankt voor uw feedback. Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze service en levering van uw order. Wij streven ernaar om alle leveringen binnen 2 tot 7 werkdagen bij... Beste Koos Koster, bedankt voor uw feedback. Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze service en levering van uw order. Wij streven ernaar om alle leveringen binnen 2 tot 7 werkdagen bij onze klanten te leveren. Helaas was dit bij uw order niet haalbaar en hierover hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Door onvoorziene omstandigheden is een deel van uw order in een andere trailer geladen. Hierdoor is de order niet compleet bij u geleverd en dit betreuren wij ten zeerste. De ontbrekende materialen hebben wij een dag later alsnog bij u geleverd. Wij vinden het jammer dat u met een slecht gevoel terugkijkt op het verloop van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Iris

Gijs

Goed telefonisch contact. Snelle beantwoording van vragen

Flexibel qua levering. Sterke kwaliteit/prijs verhouding

Tygo

Komen afspraken na

Elena

De medewerkers van dit bedrijf zijn erg klantgericht en flexibel

voor elk probleem wordt een oplossing gevonden en er is vrijwel altijd iemand paraat voor het verstrekken van relevante adviezen

Fleur

Bestelling geplaatst die met vrachtwagen afgeleverd zouden worden. Niet gelukt ivm milieuzone. In voorwaarden staat alleen of er een ‘18 meter lange vrachtwagen’ de straat in kan en niks over... Bestelling geplaatst die met vrachtwagen afgeleverd zouden worden. Niet gelukt ivm milieuzone. In voorwaarden staat alleen of er een ‘18 meter lange vrachtwagen’ de straat in kan en niks over emissie vermeld. Derhalve geen bestelling ontvangen en zelf alsnog zorg moeten dragen voor de gemaakte ‘leveringskosten’, terwijl bestelling geannuleerd was. Vind het ook de verantwoordelijkheid van het bedrijf mee te kijken met de opgegeven postcodes wanneer het gaat om ‘emissie’ van de vrachtwagen.

Reactie Houthandelonline:

Beste Fleur, Wij begrijpen dat het vervelend is dat we de goederen niet op uw locatie hebben kunnen lossen. Helaas is het voor ons niet mogelijk om alle adressen van tevoren te controleren. Dit is... Beste Fleur, Wij begrijpen dat het vervelend is dat we de goederen niet op uw locatie hebben kunnen lossen. Helaas is het voor ons niet mogelijk om alle adressen van tevoren te controleren. Dit is ook de reden dat wij onze klanten te vragen om te checken of de loslocatie toegankelijk is voor ons transport. Helaas bevindt uw adres zich in een emissievrije zone en is dus verboden voor vrachtverkeer. Hierdoor hebben wij de goederen niet bij u kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Sandra