Tom

Fantastisch

Prijs, afspraken nakomen

Kasper

Over het algemeen posititef. Vriendelijk personeel, zowel aan de telefoon, als per mail en tijdens de bezorging. Een verbeterpuntje: er werd aangegeven dat ik de dag van te voren een tijdstblok zou... Over het algemeen posititef. Vriendelijk personeel, zowel aan de telefoon, als per mail en tijdens de bezorging. Een verbeterpuntje: er werd aangegeven dat ik de dag van te voren een tijdstblok zou ontvangen. Dit is echter niet gebeurd, waardoor ik mij op dag van bezorging moest haasten, omdat de vrachtwagen al voor de deur van mijn bedrijf stond. Op zich is het geen ramp als het niet van te voren duidelijk is hoelaat een levering precies komt, maar beloof dan niet dat er een tijdsindicatie wordt gegeven de dag voor levering.

Vriendelijke service

Taco

Kort zakelijk

Snelle afhandeling

François

Snelle en vlotte levering, mooi hout

Goede prijs voor mooi hout en thuis geleverd.

Arno

duidelijke communicatie over de mogelijkheden van ophalen van de spullen. Prima kwaliteit hout

Max

Houthandelonline heeft goed advies gegeven via de telefoon. De levering van de producten heeft perfect gewerkt, en de producten zijn in goede conditie geleverd.

Zeer behulpzame en vriendelijke klantenservice.

Harm

Goed bedrijf om materiaal te bestellen

Dit was mijn tweede bestelling goed materiaal en goede service ook bij aflevering.

Jm van der Donk

Goeden webshop en vriendelijke behulpzame mede werkers

Prima kwaliteit

J Nuhn

Twee keer als particulier hier besteld. Twee keer meer dan uitstekend geholpen en afgeleverd. De prijs is scherp, en dat gaat niet ten koste van de kwaliteit, transport of after sales. Een... Twee keer als particulier hier besteld. Twee keer meer dan uitstekend geholpen en afgeleverd. De prijs is scherp, en dat gaat niet ten koste van de kwaliteit, transport of after sales. Een beschadigd product werd zonder omhaal en met excuus opnieuw geleverd. Echt top!

Prijs, transport, klachtafhandeling.

Sjouke

Scherpe prijs, prima telefonisch en mail contact.

De dames op de verkoop afdeling die mij als klant prima geholpen hebben.