Resultaat
Levering volgens afspraak
Reactiesnelheid (Indien van toepassing)

Rene van den Tol

Prima service en snelle levering, het monteren van de trap was zeer eenvoudig alleen al door de juiste passingen goed werk,
de montage was een fluitje van een cent maar voor iemand met matig...
de montage was een fluitje van een cent maar voor iemand met matig ruimtelijk inzicht zou een goede montage beschrijving een optie zijn, verder alles was alles prima in orde.

zie boven

zie boven

Prima, volgens afspraak geleverd.

Pijnappel

Prettige ervaring, waren bereidt om de levering binnen 4 weken te realiseren i.v.m de bouwvakvakantie zodat de verbouwing sneller kon doorgaan.

prettig contact

De trede 1 en 11 waren omgekeerd genummerd wat problemen opleverde bij de montage. Op een van de begeleidende document in de verpakking stond een verkeerde naam t.o.v. de stickers op de onderdelen.

Robby Tamsin

Heel goed en correct

alle materialen perfect ingepakt tegen schade, alle delen en pakketten mooi genummerd. Ook het tijdstip perfect zoals afgesproken.

kan er in belgie geen verdeelcentrum komen ? wij kennen hier dat systeem niet en is nochtans zeer gemakkelijk. Een tip ? 1 verbeterpuntje, er zitten ingesloten een aantal vijzen doch staat er niet... kan er in belgie geen verdeelcentrum komen ? wij kennen hier dat systeem niet en is nochtans zeer gemakkelijk. Een tip ? 1 verbeterpuntje, er zitten ingesloten een aantal vijzen doch staat er niet op vermeld waar en hoe de verschillende types en lengtes moeten gebruikt worden.Bij ons bv 3 soorten maar zelf moeten uitzoeken, en na 3 treden zijn we ook moeten herbeginnen...

Goede communicatie en sevice

Er werd snel gereageerd op mail, vervolgens telefonisch onze vraagstukken besproken en ingevuld. Top service en een betrouwbare levering.

Ga zo door.

Yuri Boertjes

Klantvriendelijk, behulpzaam. Goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke rondleiding gehad bij afhalen trap. Goed bedrijf!

Communicatie

1 of 2 avonden per week de mogelijkheid geven af te kunnen halen.

Sannie Willemsen

Goed contact trap 5 weken levertijd de trap vrijdag opgehaald zondag binnen 3 uurtjes in elkaar gelijmd geschroefd en geplaatst een hele mooie trap goede kwaliteit ben er heel blij mee

Positieve ervaring, snelle reactie op vragen

doen wat afgesproken is

controle op geleverde product, in mijn geval waren twee treden verwisseld met de nummering gelukkig kwam ik er zelf achter en was het eindresultaat OK

Bennie Deeterink

Zeer goed

Kort maar krachtig en duidelijke afhandeling.

Zorgvuldig controle voor vervoer om nalevering te voor komen.