Resultaat
Levering volgens afspraak
Reactiesnelheid (Indien van toepassing)

Snelle deskundige servuce

Communicatie was snel en goed.
Goed aanbod producten en overzichtelijk

Balogh Gabriella

Super!

Mike

Zeer prettig evenals de uitgestelde leverdatum werd goed opgepakt.

Duidelijke site, alles wat ik als klant heb meegegeven als niet standaard informatie is goed verwerkt en ook zeker naar gehandeld.

In mijn ervaring heb ik geen verbeter tios

Leo Strikwerda

Positief, geen steek laten vallen.

Zeer snelle levertijd

Aflevering door eigen service, een goede uitleg door de chauffeur omtrent de montage van de trap. Zeer correct

Besteld, door hun aangeleverde tekening ter bevestiging van de trap, en netjes op tijd geleverd.

Eenvoudige manier om snel een trap samen te stellen.

De afwerking van de trap uitbreiden met wat extra opties.
als de trap vrijstaand is de bomen rondom afgewerkt met ronde kant.
Dat zijn net de puntjes op de i, waar ik niet aan had...
De afwerking van de trap uitbreiden met wat extra opties.
als de trap vrijstaand is de bomen rondom afgewerkt met ronde kant.
Dat zijn net de puntjes op de i, waar ik niet aan had gedacht.

Net als een bredere laatste trede (breder dan de trap) om deze op de overloop passend te maken.

Mooie opties om toe te voegen aan de site, want dat komt niet altijd direct naar boven bij het bestellen van de trap.

Otten

Goede ervaring ,snelle levering top product voor een scherpe prijs.

Chariska kroos

Zeer fijne ervaring. Het bestellen is duidelijk en de levering sneller dan verwacht. Het bouwen en plaatsen van de trap was binnen 45 minuten gedaan. En een door ons zelf gemaakte fout is zeer goed... Zeer fijne ervaring. Het bestellen is duidelijk en de levering sneller dan verwacht. Het bouwen en plaatsen van de trap was binnen 45 minuten gedaan. En een door ons zelf gemaakte fout is zeer goed opgelost na een paar mailtjes.

Goede service

Nee

Precisie 90

Netjes, betrouwbaar

Goed servis

Niet dat ik weet

Wesley H.

Zeer goed, correct en prijs/kwaliteit ( veel beter als in belgie)

Overzichtelijk
duidelijk
correct
prijs/kwaliteit
vele mogelijkheden

Chariska kroos

Zeer goede ervaring. De trap is binnen de opgegeven termijn netjes thuis geleverd. Het doe-het-zelf pakket is erg gemakkelijk in elkaar te zetten. Binnen 45 minuten stond onze nieuwe trap. Service... Zeer goede ervaring. De trap is binnen de opgegeven termijn netjes thuis geleverd. Het doe-het-zelf pakket is erg gemakkelijk in elkaar te zetten. Binnen 45 minuten stond onze nieuwe trap. Service verder uitstekend. Tijdens het zelf inmeten iets niet goed gedaan waardoor we 1 trede te kort kwamen. Deze is kosteloos binnen 2 dagen per post opgestuurd.

Goede klantenservice

Niks aan te merken