Klantenservice
Advies
Medewerkers

Maurice

Zeer goed

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

F.J.M.Blatter

Alle op de offerte genoemde werkzaamheden uitgevoerd, zoals o.a. vogelnesten onder zonnepanelen verwijderd en daarna vogelwering aangebracht. Het ziet er strak en netjes uit. Top!!
Vriendelijk...
Vriendelijk personeel dat met je meedenkt.
Duidelijke offerte en werkzaamheden al snel (op korte termijn) uitgevoerd. Een aan te raden bedrijf !!!!

Een wat meer gestructureerder website

BAB

Driessen

Heel goed, offerte netjes en medewerkers netjes en vakkundig

Nee, helemaal niet afspraken zijn goed nagekomen

Eelko

Prima werk geleverd. Vriendelijke mensen, zeer klantvriendelijk. Mee denkend als de situatie niet helemaal standaard is.

Micha Ruedisueli

Uitstekend! Ik ben snel en goed geholpen. Afspraken worden nagekomen en er wordt prima werk geleverd.

Baarendse

Hamann-Rovers

Heel goed, leveren goed werk

Marnix Hamann

Uitstekend

Ga zo door

Rovers

Heel goed schilderwerk afgeleverd, vriendelijke, zeer ijverige medewerker, alles op afspraak, zeer tevreden over

nee, wij zeggen: vooral doorgaan zo