Begeleiding
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Positief

Beste schrijfster,

In een woord: Positief, dat lezen we natuurlijk graag! Bedankt voor jouw beoordeling over het werken bij ons als hulp in huis! Leuk om te horen.

Tevreden over het bedrijf

Beste schrijfster,

Bedankt dat u uw mening over Home Works heeft gedeeld.

Kristian Foeke

Ik ben al enkele jaren werkzaam als thuishulp bij Home Works. Home Works is een prettige, professionele organisatie.
Hopelijk kan ik nog lang blijven werken als thuishulp.

Beste Kristian,

Bedankt voor de review en fijn om te horen dat het goed klikt!

Home Works

Voor het salaris wat ik betaal zou ik meer expertise verwachten van de hulpen.

Geachte schrijfster,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij vinden het heel belangrijk dat u als klant vooraf ook met de hulp goed bespreekt welke taken u gedaan wilt hebben en ook hoe u deze gedaan wilt hebben. Uiteindelijk gaat het erom dat u tevreden bent en de hulp krijgt die u wilt.

U heeft ondertussen ook contact opgenomen met uw contactpersoon binnen Home Works begreep ik om na te gaan hoe wij u beter kunnen helpen.

Home Works

Goede communicatie met de coördinatrices en de klanten. Het werk wordt erg gewaardeerd en het is praktisch om de uren in overleg zo gunstig mogelijk in te plannen.

Belinda Zwerus

Ivm ziekte heb ik een aantal weken gebruik gemaakt van ene huishoudelijke hulp van homeworks

Beste Belinda,

Dank voor het geven van een review over Home Works. Ook goed om te horen dat de hulp, ook al was deze maar tijdelijk nodig, goed beviel.

Home Works

Goeie ervaringen. Er wordt gewerkt naar volledige tevredenheid van klant en personeel.

Beste schrijver,

Bedankt voor het schrijven van uw mening over de huishoudelijke hulp van Home Works.

Goed om te horen dat het naar wens verloopt!

Home Works

Mijn ervaring met Home Works is heel positief.

Beste schrijver,

Bedankt voor de review over uw huishoudelijke hulp en leuk om te horen dat de dienst naar wens is!

Gré Klein Wassink - Pikaar

Goede contacten.

Beste mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van uw mening over Home Works. Goed om te lezen dat u het contact prettig vindt.

Uw tip dat we wat meer met de huishoudelijke hulpen moeten communiceren over de klanten zullen we ter harte nemen en daar waar we denken dat het nodig is ook doen.

Carmen

Ik werk meer dan 5 jaar bij dit bedrijf. Heb fijne klanten en Home Works organiseert alles er omheen, nieuw adressen dat alles netjes betaald wordt, vervanging als in op vakantie ben etc.

Beste Carmen,

Bedankt voor het geven van jouw mening.

Het is fijn te horen dat je onze dienst goed kan waarderen.

Met vriendelijk groet,