Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Ik ben al 21 jaar klant. als je eenmaal vast hulp hebt, heb je heel weinig met Home Works te maken.

Marjanne Voolstra

Ik ben heel tevreden tot nu toe.

E.H. Pestman

Zeer tevreden over de medewerkster van Home Works.

D. Peters

Fijne organisatie, niet alleen qua dienstverlening maar ook vanwege de kansen die de organisatie biedt aan de werknemers.

Heimen Hooijer

Wij hebben inmiddels een klein jaar een huishoudelijke hulp via Home Works. De hulp is prima!
De communicatie over het contract met Home Works kon beter. Ik heb een aantal opmerkingen gemaakt over de juridische kwaliteit van het contract en de Algemene Voorwaarden. Daar heb ik nimmer een reactie op gehad. Gekwetste trots dus van mijn kant. Verder gaat het wel goed tussen Home Works en mij.

Opmerkingen of tips

Het was voor ons teleurstellend dat voor de vakantie van Adriana Gaviria gevraagd werd of wij vervanging wilden. Wij wilden de helft van de tijd graag vervanging en in de weken dat er geen... Het was voor ons teleurstellend dat voor de vakantie van Adriana Gaviria gevraagd werd of wij vervanging wilden. Wij wilden de helft van de tijd graag vervanging en in de weken dat er geen vervanging was zouden we zelf het een en ander in huis doen. We hebben aangegeven dat we flexibel zijn in de dagen en tijden dat de vervanging zou komen. Uiteindelijk hebben we in de laatste week een vervangster gehad die op het laatste moment werd aangekondigd. Dit kan beter als de organisatie van het bedrijf goed is. Kijk daar dus naar.

eric wolff

Al meer dan drie jaar zeer goede ervaringen

Zeer tevreden over Home Works

M.Zijp-Schmeddes

Veel verloop onder personeel en jammer dat er geen regio coordinator meer is; voor hulp en client véél prettiger!

Opmerkingen of tips

Kennelijk doen jullie niets met telefonisch commentaar.

Afgezien van de zoektijd, ben ik wel zeer tevreden over de gevonden hulpkrachten.

Betty

Een correct bedrijf