Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Gans

Ik geb nog geen contact (nodig) gehad met de koordinator

Tot nu toe (pas 1x hulp gehad) heel tevreden

Reactie Home Works:

Beste Heleen, heel erg bedankt voor je positieve review! Wat goed om te horen dat je tevreden bent. Mocht je toch vragen hebben, dan kan je altijd contact opnemen met onze helpdesk.

heemskerk

Goede ervaring maar dit komt omdat de eerste match perfect was

Opmerkingen of tips

lastig dat je niet direct met het bedrijf in contact kan komen via app of zo

Beste Helen,
Beste Helen,
Dank voor je goede review. Wat fijn dat je direct een fijne hulp via HomeWorks hebt gevonden! Het snel maken van een perfecte match, daar gaan we voor! Gelukkig kan je wel direct met onze helpdesk in contact komen hoor, op werkdagen van 8.00-17.00 uur zijn we telefonisch (085 4444.090) en ook via whats-app (06 115 64 200) bereikbaar.

Andreke

Plezierig en makkelijk

Opmerkingen of tips

Fijn om zelf ook de matches te kunnen bekijken en een aantal te kiezen.

Beste Andreke ,
Beste Andreke ,
Dank voor je goede review. Wat fijn je makkelijk en snel een passende hulp via HomeWorks hebt gevonden! We geven onze klanten graag de mogelijkheid om de matches te bekijken en er een aantal te kiezen. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Kim

Snel en denken mee

Opmerkingen of tips

Fijn dat er gedacht wordt in mogelijkheden. Heel goed bereikbaar en snel. Persoonlijke touch in het contact.

Reactie Home Works:

Beste Kim, heel erg bedankt voor je positieve review! Wat goed om te horen dat je tevreden bent. Wij vinden persoonlijk contact heel belangrijk en zijn blij dat we je goed hebben geholpen. Als wij... Beste Kim, heel erg bedankt voor je positieve review! Wat goed om te horen dat je tevreden bent. Wij vinden persoonlijk contact heel belangrijk en zijn blij dat we je goed hebben geholpen. Als wij verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan gerust weten.

W.Spaan

Prettig contact

Beste mevrouw Spaan,
Goed te horen dat je super tevreden bent! Hartelijk dank voor de positieve review.

Lizette

Het duurde lang (twee maanden) voordat we een voorstel kregen. De eerste hulp kwam bovendien niet opdagen. Maar met de tweede hulp zijn we erg blij. En we worden altijd zeer vriendelijk te woord... Het duurde lang (twee maanden) voordat we een voorstel kregen. De eerste hulp kwam bovendien niet opdagen. Maar met de tweede hulp zijn we erg blij. En we worden altijd zeer vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers van Homeworks.

Zie boven

Reactie Home Works:

Beste Lizette, heel erg bedankt voor jouw review. Het aanbod in jouw omgeving kan inderdaad beperkt zijn, waardoor het soms wat langer duurt om een geschikte hulp te vinden. Wat fijn dat alles nu... Beste Lizette, heel erg bedankt voor jouw review. Het aanbod in jouw omgeving kan inderdaad beperkt zijn, waardoor het soms wat langer duurt om een geschikte hulp te vinden. Wat fijn dat alles nu naar volle tevredenheid verloopt! Laat ons gerust weten als we je nog ergens mee kunnen helpen.

Margot Freericks

Heldere communicatie, goede ondersteuning en Nederlands sprekende medewerkers

Opmerkingen of tips

Fijn dat ik kon switchen toen de eerste hulp echt niet paste

Beste Margot,
Beste Margot,
Dank voor je goede review. Wat fijn dat je nu een passende hulp via HomeWorks hebt gevonden! Het maken van een perfecte match, daar gaan we voor! We doen er alles aan om daarbij te ondersteunen. Mochten wij verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!

Jitty de Valk

Goed bedrijf

Opmerkingen of tips

Misschien is het handig om wat meer informatie te krijgen dan alleen een naam.

Beste Jitty,
Beste Jitty,
Heel erg bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat u tevreden bent. HomeWorks werkt met een vast team van ervaren hulpen. En nieuwe kandidaten screenen wij uitgebreid voordat ze aan de slag gaan bij onze klanten. Goed te horen dat u een fijne hulp hebt gevonden.

Fam. Verweij

Vanaf het eerste contact prima geholpen met zoeken naar de juiste hulp

Opmerkingen of tips

Wij zijn prima geholpen. Wij hadden voorkeur voor een huishoudelijke hulp en die is nu voor de eerste keer geweest. Wij zijn zeer tevreden!

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Verweij, hartelijk dank voor jouw positieve review. Wat fijn dat je snel een passende hulp via HomeWorks hebt gevonden! Goed te horen dat alles naar tevredenheid verloopt. Laat ons... Beste mevrouw Verweij, hartelijk dank voor jouw positieve review. Wat fijn dat je snel een passende hulp via HomeWorks hebt gevonden! Goed te horen dat alles naar tevredenheid verloopt. Laat ons gerust weten als we verder iets voor je kunnen betekenen, want we helpen je graag.

Prima bedrijf! Vakantievervanging: uit het systeem kwamen wat tegenstrijdige meldingen, maar na telefonisch overleg is dit naar tevredenheid geregeld

Reactie Home Works:

Beste, heel erg bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je tevreden bent. Wij vinden persoonlijk contact heel belangrijk en zijn blij dat we zo de vakantievervanging voor jou goed hebben... Beste, heel erg bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je tevreden bent. Wij vinden persoonlijk contact heel belangrijk en zijn blij dat we zo de vakantievervanging voor jou goed hebben kunnen regelen. Als wij verder iets voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen je graag!