GBI PROAL B.V

Sismatec

Snel,soepel en flexibel

ja

Nick Jonckheere

Initieel verkeerd geadresseerd, klauwplaat enkele dagen later toch correct aangekomen

Bent u tevreden met het geleverde product?

wordt momenteel gemonteerd op de draaibank

Prima produkt

Zeer volte aanpak van verkoop , servies en opvolging van de transport zijn uitstekend.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Het ziet allemaal netjes en degelijk uit , ook de verpakking

gepensioneerd. ( v.h. arch.bureau)

Mijn ervaring: Zeer betrouwbaar bedrijf. Door mijn eigen schuld een verkeerde bestelling gedaan en bij ontvangst kwam ik daar pas achter. Een telefoontje naar de directie en ik kon zonder een... Mijn ervaring: Zeer betrouwbaar bedrijf. Door mijn eigen schuld een verkeerde bestelling gedaan en bij ontvangst kwam ik daar pas achter. Een telefoontje naar de directie en ik kon zonder een probleem alles terug sturen en alles werd zeer fijn afgehandeld.
Wanneer alle bedrijven zo zouden werken en alles afhandelen dan zou de maatschappij er anders bij staan.

Nogmaals hartelijk dank. Math Limpens.

Zeer tevreden.

Robert

Ik had een klauwplaat besteld en na ontvangst bleek dat ik per abuis het verkeerde type had besteld. Gebeld met Hofstra techniek en de klauwplaat kon zonder problemen geruild worden. De volgende dag... Ik had een klauwplaat besteld en na ontvangst bleek dat ik per abuis het verkeerde type had besteld. Gebeld met Hofstra techniek en de klauwplaat kon zonder problemen geruild worden. De volgende dag had ik de goede klauwplaat al in huis met een retourlabel om de verkeerde terug te sturen. Kortom snelle levering van onderdelen en een geweldige service in mijn geval na verkeerd bestellen onderdeel.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Ben zeer tevreden met geleverd produkt. Heb het al volop in gebruik.