Prima produkt

Zeer volte aanpak van verkoop , servies en opvolging van de transport zijn uitstekend.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Het ziet allemaal netjes en degelijk uit , ook de verpakking

gepensioneerd. ( v.h. arch.bureau)

Mijn ervaring: Zeer betrouwbaar bedrijf. Door mijn eigen schuld een verkeerde bestelling gedaan en bij ontvangst kwam ik daar pas achter. Een telefoontje naar de directie en ik kon zonder een... Mijn ervaring: Zeer betrouwbaar bedrijf. Door mijn eigen schuld een verkeerde bestelling gedaan en bij ontvangst kwam ik daar pas achter. Een telefoontje naar de directie en ik kon zonder een probleem alles terug sturen en alles werd zeer fijn afgehandeld.
Wanneer alle bedrijven zo zouden werken en alles afhandelen dan zou de maatschappij er anders bij staan.

Nogmaals hartelijk dank. Math Limpens.

Zeer tevreden.

Robert

Ik had een klauwplaat besteld en na ontvangst bleek dat ik per abuis het verkeerde type had besteld. Gebeld met Hofstra techniek en de klauwplaat kon zonder problemen geruild worden. De volgende dag... Ik had een klauwplaat besteld en na ontvangst bleek dat ik per abuis het verkeerde type had besteld. Gebeld met Hofstra techniek en de klauwplaat kon zonder problemen geruild worden. De volgende dag had ik de goede klauwplaat al in huis met een retourlabel om de verkeerde terug te sturen. Kortom snelle levering van onderdelen en een geweldige service in mijn geval na verkeerd bestellen onderdeel.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Ben zeer tevreden met geleverd produkt. Heb het al volop in gebruik.

Angelo Uyttenhove

Heel vlotte communicatie , Correcte service & Snelle levertermijn.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Zeer tevreden! Prima kwaliteit!

Van Toor Techno Consulting

Bested, betaald, volgende dag binnen. Helemaal goed!

Bent u tevreden met het geleverde product?

Zeer tevreden. Prima kwaliteit.

Eric

Eerste keer iets via de webwinkel gekocht omdat een specifiek product zocht en dat bij Hofman te koop zag en overzichtelijk op de site werk weergegeven

Bent u tevreden met het geleverde product?

Prima en snelle levering en precies dat gekregen dat ik besteld heb. Goede prijs kwaliteit verhouding

TIMM design

Zeer goed

Bent u tevreden met het geleverde product?

De producten zijn van goede kwaliteit

Pijnenburg las en montagebedrijf.

Keurig netjes alles volgens afspraak geregeld.

Bent u tevreden met het geleverde product?

we kenden het al, maar heel tevreden.

Alex

Goede uitleg en overzichtelijke website en snelle en correcte levering

Bent u tevreden met het geleverde product?

Goed product voor een heel scherpe prijs