Bennie Straub

Goede prijs. snel geleverd

super tevreden

M Schoemaker

Vlotte service, duidelijke reactie op mijn vragen.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Prima klauwplaat, is misschien geen Zwitserse kwaliteit maar voor de (serieuze) hobbyist zeker aan te raden.
Past prima op de neus van de draaibank en loopt mooi rond.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Het product ziet er goed uit alleen het probleem is dat hij op een emco compact 8 draaibank moet en dat gaat miet zonder een flens die daarvoor geschikt is dus tot nu toe kan ik er niks mee

Reactie Hofman Techniek:

Jammer dat de klauwplaat niet past. De klauwplaat hebben wij geleverd volgens de tekening die bij het product vermeld staat. Helaas kunnen wij de gewenste tussenflens voor deze specifieke draaibank... Jammer dat de klauwplaat niet past. De klauwplaat hebben wij geleverd volgens de tekening die bij het product vermeld staat. Helaas kunnen wij de gewenste tussenflens voor deze specifieke draaibank niet leveren. Ik wil u aanbieden dat wij de klauwplaat retour nemen.

Kars-S

Prima order afhandeling en snelle levering.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Leibaanolie 68 gekocht, dit kon in een 1 liter verpakking bij Hofman.
De olie smeert zoals je van olie verwacht, verder kan ik er weinig over zeggen.

Pendracare Intenational B.V.

Ik vind de service geweldig en de levering was super snel, ook het product was precies wat ik zocht.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Het product is goed en precies het zelfde als de oude, super.

S.

Super service, werd direct geholpen met mijn vragen!
Snel en vriendelijk :)

Lars

Duidelijk snel en overzichtelijk.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Ik ben zeker tevreden over de nieuw klauwplaat alles is ruim binnen de tolerantie.

Min punt: De klauwe lopen erg stroef met het open en dicht draaien. Vermoedelijk moet dit nog een beetje inlopen.

Reactie Hofman Techniek:

Goedemiddag Lars,
Bedankt voor je review. Kan heel goed zijn dat ze even moeten inlopen. Als het niet verbeterd horen we het graag van je.
Vriendelijke groet,
Koos Hofman

Jan

Doet wat het moet doen, goede service, snel geleverd. Prima.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Al eerder besteld en gebruikt, prima product.

Bijlsma Constructies BV

Wij worden zeer prettig geholpen door Hofman Techniek. Bij elke door ons gewenste toepassing leverde Hofman Techniek het juiste product. De levering van het product geschiede in combinatie met een... Wij worden zeer prettig geholpen door Hofman Techniek. Bij elke door ons gewenste toepassing leverde Hofman Techniek het juiste product. De levering van het product geschiede in combinatie met een persoonlijke uitleg over de werking van het product.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Zeer tevreden. Het product werkt naar behoren.

a.van elk bv

Goede service en inlichtingen product

Tevreden