J.bleecke

Uitgevoerd en in zeer
Korte tijd het bestelde
Product geleverd

Bent u tevreden met het geleverde product?

Product reeds bekend met het gebruik er van .

L.A.Smit

Voor het eerst iets besteld en de volgende ochtend al in huis.
Voelde mij als een kind wat een kadootje kreeg , want er zaten nog wat extra zeer bruikbare spulletjes bij,
waarvoor mijn...
Voor het eerst iets besteld en de volgende ochtend al in huis.
waarvoor mijn dank.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Een draaibank kop zoals het eruit hoort te zien ( gewoon kwaliteit) dus dik tevreden!!

Prima prijs kwaliteit. Snelle levering.

Zeer tevreden

VENOFRANCE

Het bedrijf op internet tegengekomen werden vriendelijk en goed voorgelicht, en de website goed en bijgewerkt verder is alles nagekomen toppie

Bent u tevreden met het geleverde product?

het bestelde product ziet er na tevredenheid uit

Via internet gevonden, correcte verwerking en aflevering. Erg tevreden.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Lijkt in orde, nog niet gebruikt.

Huitink Oldenzaal

Nette behandeling. Snelle en correcte levering

Te vroeg om te oordelen

goed

H.Blokland / van der Wees logistiekb.v.

Hele snelle en correcte levering

uiterst tevreden

Albert

Ik ben heel tevreden met de klauwplaat, ik heb hem gemonteerd op mijn houtdraaibank, het werkt perfect!

Heel tevreden!?

EPDmontage

EPDmontage

Bent u tevreden met het geleverde product?

Ja voldoet aan de verwachting. Aanvullende vragen kunnen beter en sneller worden opgepakt. Er zijn verschillende vragen meerdere keren gesteld moeten worden . Een vraag over boortjes werd... Ja voldoet aan de verwachting. Aanvullende vragen kunnen beter en sneller worden opgepakt. Er zijn verschillende vragen meerdere keren gesteld moeten worden . Een vraag over boortjes werd genegeerd. Er werd een keurige offerte uitgebracht, maar geen woord over de boortjes. Bij navraag bleken deze niet in het assortiment te zitten. Geen schande dit te vermelden op de offerte. Gevraagd een extra tappotje M12. Zou er bij zitten, maar nu blijkt deze nog geleverd te moeten worden. Ook geen probleem de perceptie van de klant te managen.

Dus concreet ze doen wat ze beloven, maar de communicatie mag mi. direkter

Reactie Hofman Techniek:

Beste Eric,
Bedankt voor je feedback. Hier kunnen we zeker van leren.
Beste Eric,
Bedankt voor je feedback. Hier kunnen we zeker van leren.
Elke taparm die wij leveren komt compleet met een set tappotjes. Helaas was de extra tappot die je bestelde nog onderweg vanuit Taiwan. Om de afspraak de taparm langs te brengen na te komen hebben wij deze extra tappot na moeten leveren. Donderdag ontvang je deze. Hierover hadden we je pro-actiever kunnen informeren.
Mijn collega Gerard is overdag vaak onderweg en op bezoek bij klanten. Overdag is hij dus niet in staat om alle mail met uitzondering van spoed direct te beantwoorden. Mail die aan hem gericht is wordt vaak in de avond of de volgende dag beantwoordt.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de taparm. En bedankt voor je feedback. We zullen ons best doen om je in de toekomst sneller en beter van dienst te zijn.
Vriendelijke groet,
Koos Hofman