henk smit

Ik ben erg tevreden over de behandeling van hofman en de snelheid van de levering

Bent u tevreden met het geleverde product?

het product wat ik heb ontvangen is van duitse kwalteit en vodoet aan de verwachting

Snelle verzending

Bent u tevreden met het geleverde product?

Product voldoet aan de verwachtingen

Goed advies en snelle levering.

Goed product.

Mistermarble

Snel geleverd en betrouwbaar bedrijf!

Erik Vogels

Ik heb Hofman techniek gekontakteerd om inlichtingen te krijgen over het plaatsen van een nieuwe klauwplaat op mijn draaibank. Daarbij heb ik vakkundig advies gekregen en heb mijn oorspronkelijke... Ik heb Hofman techniek gekontakteerd om inlichtingen te krijgen over het plaatsen van een nieuwe klauwplaat op mijn draaibank. Daarbij heb ik vakkundig advies gekregen en heb mijn oorspronkelijke keuze veranderd , ten goede.
Als men met deze mensen over de telefoon praat , weet men meteen dat men met profs te maken heeft.

Bent u tevreden met het geleverde product?

Ik heb mijn nieuwe klauwplaat nog niet gemonteerd op mijn draaibank want ik moet nog eerst een adapter maken hiervoor. Maar ik twijfel er niet aan dat deze klauwplaat maximaal tevredenheid zal... Ik heb mijn nieuwe klauwplaat nog niet gemonteerd op mijn draaibank want ik moet nog eerst een adapter maken hiervoor. Maar ik twijfel er niet aan dat deze klauwplaat maximaal tevredenheid zal brengen.

Snel en correct in offerte en levering

Ja, prima product

Reijrink Staalbouw Someren

Wel tevreden, alleen jammer dat de schuurmachine op de verkeerde vestiging afgeleverd is.
in Esbeek ipv Someren.

Gerald Broeren

Na enkele dagen geen product ontvangen een mail gestuurd, binnen enkele minuten een telefoontje en is het product nogmaals verstuurd. Dit na 1 dag binnen. Uitstekende service!

Bent u tevreden met het geleverde product?

Voldoet precies aan de verwachtingen.

Zeer tevreden

Bent u tevreden met het geleverde product?

Productiewerknemers zijn tevreden over de producten.

Rutger

Goed en overzichtelijk dit was de eerste keer dat ik iets via hofman techniek kocht

Bent u tevreden met het geleverde product?

Ik heb een wd40 groot verpakking gekocht voor een super prijs.