Je aankoop wordt beschermd

8.5/10

Prima service, snelle levering.

Snel en goede service

Houben

goede prijs snelle levering

nee

J. Schaap

Goede producten tegen redelijke prijzen en snelle leveing.

Zie boven

Positief

AvE.

Overzichtelijke website, snelle levering, goede mailwisseling.

Zeer snelle levering en snelle en goede communicatie.

Ik vind het zo wel goed.

E.Rezel

Goed, maar geen track en trace code ontvangen dus wisten we niet wanneer de spullen bezorgd zouden worden.

Beter controleren of klant op de hoogte is van het bezorgmoment.

Een paar weken terug heb ik verschillende materialen besteld voor het spannen van een staalkabel. Het gaat hier om een rateltakel, verschillende spanbanden en wat D-sluitingen en harp-sluitingen.

De levering is snel en ook goed verzorgd. Verder heeft Hijsjob ook een grote diversiteit van producten.

1. Op de website staat niks over de verzendkosten. Hier heb ik nog uitgebreid naar gezocht, maar ik kon dit nergens vinden. Er staat wel een linkje dat heet 'verzendkosten', maar dit verwijst naar een pagina waar ze uitleggen dat alles voor 12.00 uur de volgende dag geleverd wordt. Dit gaat dus niet over de kosten zelf. Vervolgens probeer ik de bestelling af te ronden en moet ik aan het einde nog een bedrag van 7,00 voor de verzendkosten betalen. Dit vind ik persoonlijk niet echt goede service. Ik had een bestelling van ruim over de 400 euro en bij de meeste bedrijven leveren ze dan gratis, dat was hier blijkbaar niet het geval.
2. Op de site wordt niks aangegeven over BTW. Je moet hiervoor echt in het winkelmandje zelf kijken om te zien wat de prijs inclusief BTW is. Als particulier is dat niet echt handig.
3. De service van het retourneren vind ik ook niet echt geweldig. De verschillende D-sluitingen en Harp-sluitingen die ik besteld had waren eigenlijk te klein voor gebruik. Daarom had ik ze liever willen retourneren, maar als ik dat wil doen moet ik zelf de verzendkosten betalen en krijg ik ook het geld van de certificaten niet terug. Dan is het voor mij dus efficiënter om de producten toch maar te houden, ook al is het niet wat ik wil. Hijsjob nodigt dus niet echt uit tot retourneren en dat vind ik niet echt klantvriendelijk. Ik had (voor een particulier) best een grote bestelling, maar de service die daar bij kwam kijken vond ik matig.