H.R. Gjaltema

Alles ok

Reactie HijsJob.nl:

Beste, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent! We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Jeroen

Bestelling keurig geleverd. Geen reactie op mijn mail gehad.

Beste,
Fijn om te horen dat je bestelling keurig is geleverd. Vervelend dat je geen reactie op je mail hebt gehad. Ik heb ons mailbox nagekeken en helaas heb ik niks terug kunnen vinden. Ik heb je net een mail gestuurd, en ik wil je graag verder helpen. Ik hoor het graag van je.

Arjan B

Ik krijg de artikelen niet en op mail wordt niet gereageerd.

Beste,
Ik heb uw mail helaas niet terug kunnen vinden. Hartelijk dank dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en we bieden onze excuses aan voor het probleem. Ik heb u net ook gemaild en wil u graag verder helpen. Ik hoor graag van u.

SoundShopSchylge

Perfecte begeleiding

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor het plaatsen van de review, wat goed om te lezen dat je blij bent met de begeleiding! We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Peter Lock

Zeer slecht retour beleid

Beste Peter,
Beste Peter,
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. We vinden het erg jammer dat je teleurgesteld bent in onze service met betrekking tot het retourbeleid voor samengestelde producten.
We begrijpen je frustratie. We produceren deze producten met grote zorg in ons magazijn zodra ze besteld zijn, om onze klanten een breed scala aan mogelijkheden te bieden.
De 30% retourkosten voor deze producten zijn inderdaad vervelend. Producten zoals kettingtakels worden op maat geproduceerd door kettingen op maat te knippen en te monteren. Bij retournering moeten we de takel demonteren, waardoor de ketting in een categorie belandt van "misschien wordt dit nog ooit verkocht." Het is namelijk zeldzaam dat exact dezelfde specificaties opnieuw worden besteld door een andere klant. Vanwege deze demontage en het ontstaan van ketting 'afval' brengen we 30% retourkosten in rekening.
We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We zijn dan ook hard op zoek naar een betere oplossing, waarbij we onze klanten meer flexibiliteit kunnen bieden zonder onnodige verspilling te creëren. We staan echter wel open voor verdere communicatie zodat we onze service kunnen verbeteren.
Onze excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren. We hopen op je begrip.
- Team Hijsjob

Klimwandspecialist B.V.

Makkelijk, snel en goede service

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor het plaatsen van de review, het is goed om te horen dat je tevreden bent met de service! We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Greenlink Energy BV

Slechte service omtrent een levering die tijdens een lunchpauze aangeleverd wordt bij een logistiek bedrijf. Gevraagd de zending buiten neer te zetten, maar niet gedaan. Krijg na 4 werkdagen bericht... Slechte service omtrent een levering die tijdens een lunchpauze aangeleverd wordt bij een logistiek bedrijf. Gevraagd de zending buiten neer te zetten, maar niet gedaan. Krijg na 4 werkdagen bericht dat de zending opnieuw geleverd kan worden voor +200 euro verzendkosten. Aangegeven dat ze wat mij betreft de zending beter kunnen retourneren waarbij ik ook weer met kosten wordt opgezadeld. Wordt wel gebeld met excuses, maar geen oplossingen. Zeer teleurgesteld, was heel makkelijk geweest goed op te lossen en een tevreden klant rijker te zijn. Helaas nu een teleurgestelde klant die anderen wil waarschuwen voor deze uitermate slechte service. Mij zien ze niet meer terug.

Reactie HijsJob.nl:

Beste, we willen onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met ons bezorger. Op dit moment hebben we geen inspraak op bezorgmomenten, maar die hadden we u... Beste, we willen onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met ons bezorger. Op dit moment hebben we geen inspraak op bezorgmomenten, maar die hadden we u graag wel aan kunnen bieden. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn en nemen je feedback zeer serieus. Ons belangrijkste doel is dat onze klanten zich ontzorgd voelen, daarom waarderen we uw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect te verwerken in ons proces.

Fruitbedrijf snijder

Geleverd zoals besteld

Reactie HijsJob.nl:

Beste, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met Hijsjob! We hopen je snel weer te zien!
Groet, Team Hijsjob

Stevens

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor de positieve review! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent! We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Jan Fransen

Contact is prima, mocht ik een foutje maken dan lossen we dit samen snel en naar tevredenheid op.
Website is duidelijk en overzichtelijk.

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Jan, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact en de website! We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob