jeroen pit

Goed bevallen

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Jeroen! Goed om te lezen dat je ervaring bij Hijsjob goed bevallen is. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

ctr

Bedrijf niet aan te raden dringende bestelling gedaan gingen dit zelf afhalen ,na 2 minuten alles betaald bestelling niet klaar, misschien goedkoop maar service 0.000 niet aan te raden aan de... Bedrijf niet aan te raden dringende bestelling gedaan gingen dit zelf afhalen ,na 2 minuten alles betaald bestelling niet klaar, misschien goedkoop maar service 0.000 niet aan te raden aan de telefoon gaat alles tot betaald is en ben je niet meer belangrijk

Kraanverhuur Smits

Super service zeer snel en netjes

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de service van Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Ed Bos Bos

Ik koop af en toe spanbanden. Dat gaat helemaal perfect

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Ed! Goed om te lezen dat je tevreden bent over het gemak van Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Michel

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Michel! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

John Bastiaansen

Positieve ervaring
Snelle levering en perfect materiaal

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review John! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de snelheid van levering & de kwaliteit van de producten van Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Joris

Heb ongelofelijk lang moeten wachten stond dat het binnen 1-2 dagen binnen zou komen had het nodig voor mijn werk en kwam pas na 2 weken binnen echt belachelijk

Vincent Milder

Zeer goed

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Vincent! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de service van Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

leo Coumans

👍👍👍

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Leo! Goed om te lezen dat je ons drie duimpjes geeft. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob