Arjen Pieterse

Slecht

Beste Arjen,
We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn en nemen je feedback zeer...
Beste Arjen,
We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn en nemen je feedback zeer serieus.
We gaan dit uiteraard onderzoeken en zullen waar nodig verbeteringen aanbrengen.
Groet, team Hijsjob

René Kusters

De onderdelen zijn netjes geleverd. Ik mis alleen hiervoor de certificaten. Deze zijn wel door ons betaald. Ik heb hiervoor een mailtje gestuurd echter nog zonder resultaat. Ik zou graag de... De onderdelen zijn netjes geleverd. Ik mis alleen hiervoor de certificaten. Deze zijn wel door ons betaald. Ik heb hiervoor een mailtje gestuurd echter nog zonder resultaat. Ik zou graag de certificaten op korte termijn ontvangen.

Beste René,
Bedankt dat je voor ons hebt gekozen! We zijn blij om te horen dat je bestelling netjes is aangekomen.
Onze certificaten worden digitaal beschikbaar gesteld in ons...
Beste René,
Onze certificaten worden digitaal beschikbaar gesteld in ons certificatenportaal. Je kunt ze downloaden via de website van Mitari.online. Ik zal je zo een inlognaam en wachtwoord per e-mail toesturen, zodat je ze kunt terugvinden.
Helaas kunnen we de e-mail die je ons gestuurd hebt niet terugvinden. Het kan helaas voorkomen dat e-mails in de spambox terechtkomen. Onze excuses voor het ongemak.
Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Johan Beugeling

Slecht bedrijf, geen contact mee te krijgen. Per telefoon kom je niet verder dan de telefoniste die natuurlijk geen productinformatie kan geven, ook op de gezonden mail wordt niet gereageerd. De... Slecht bedrijf, geen contact mee te krijgen. Per telefoon kom je niet verder dan de telefoniste die natuurlijk geen productinformatie kan geven, ook op de gezonden mail wordt niet gereageerd. De mail via hun eigen contactpagina komt niet aan!! Die ene ster is voor de telefoniste die de telefoon opnam. Voor de rest geen zaken doen met dit bedrijf, bestel mijn product ergens anders waar ik wel goede informatie kreeg.

Beste Johan,
Beste Johan,
Wat vervelend om te horen dat je niet correct bent geholpen door ons bedrijf. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met ons. We vinden het erg jammer dat je deze ervaring hebt gehad en nemen je feedback ter harte. We doen ons uiterste best om onze medewerkers op te leiden met de correcte productkennis en om alle informatie over onze producten op onze website te vermelden.
We begrijpen jouw frustratie dat je per telefoon niet verder kwam en onze medewerker geen correcte productinformatie kon geven. We vinden het ook erg jammer dat je niet de juiste informatie hebt ontvangen via de mail, we streven om binnen 24 uur alle mails te beantwoorden.
Groet, team Hijsjob

Sietze Gelderloos

Overzichtelijke website, snel geleverd

Reactie HijsJob.nl:

Beste Sietze, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met het gemak van Hijsjob! Bedankt voor het compliment! We hopen je snel weer te zien!

bandenhotel amstelveen

Goede service snel geleverd

Reactie HijsJob.nl:

Beste, wat goed om te lezen dat je tevreden bent met de service van Hijsjob! We hopen je snel weer te zien!

max kokernoot

Reactie HijsJob.nl:

Beste Max, wat fijn om te lezen dat je tevreden! We hopen je snel weer te zien!

Lilian Litjens, Litjens Metaalbewerking BV

Kijken, bestellen, leveren! Top.

Reactie HijsJob.nl:

Beste Lilian, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met het gemak van Hijsjob! We hopen je snel weer te zien!

Jos Lozekoot

Prima service

Reactie HijsJob.nl:

Beste Jos, fijn dat je tevreden bent met onze service! We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Koen de Bruin

Goede ervaring. Snel en duidelijk.

Reactie HijsJob.nl:

Beste Koen, het is fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met ons! We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Rene

Had een verkeerde maat besteld
Deze kon heel makkelijk retour gestuurd worden

Reactie HijsJob.nl:

Beste Rene, fijn dat ons retourproces goed is bevallen! We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob