Patrick lenaers

Wacht al meer dan een week op een offerte

Beste Patrick,
Bedankt voor de review, en jammer om te lezen dat u niet geheel tevredenheid bent over onze service.
Wat we kunnen terug zien is dat er contact is geweest met vanuit ons de...
Beste Patrick,
Wat we kunnen terug zien is dat er contact is geweest met vanuit ons de vraag om gegevens van u aan te leveren voor een concrete offerte toe te sturen. Helaas hebben wij na dit contact niets meer vernomen.
Graag ontvangen we alsnog uw gegevens per mail dan kunnen we de offerte voor u gereed maken.
Alvast bedankt voor de medewerking!
Team Hijsjob.be

Koen Merchiers

Correcte communicatie en afhandeling van onze bestelling

Bomal Serge Pneumatique SComm

Aucun service, ne respecte pas les délai, ne respecte pas les prix

Cher client,
Cher client,
Nous sommes interpellés par votre commentaire négatif. En effet, après avoir répondu à vos nombreuses communications, nous avons pu détecter de nombreuses erreurs lors de la création de votre compte client sur 2 boutiques en ligne différentes. Cette interaction entre les boutiques de 2 pays différents est à l'origine de la différence de prix constatée et directement créditée par notre service financier. La saisie incorrecte de vos identifiants de connexion était aussi à l'origine d'un retard de traitement, comme expliqué par notre service client.
Votre commande a bien été traitée et expédiée, après avoir solutionné l'ensemble de ces contraintes, inédites pour nous.
Nous espérons que nos produits vous apporteront entière satisfaction.
L'équipe Hijsjob.be

Jos Vandoninck

Correct qua prijs en service.

Eddy Reymen

Bart Lievens

Levertermijn was niet binnen 3 werkdagen wat wel nadelig is als je bouw firma hebt

Beste,
Bedankt voor uw review, en vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden was.
Beste,
We begrijpen dat de verwachtingen van een levering hoog liggen, zelfde dag besteld morgen in huis. Dit is ook ons streven, maar helaas zijn wij erg afhankelijk van de inkomende bestellingen. Meer als 75% van onze bestellingen moeten bij hand geassembleerd worden, dat brengt uiteraard meer tijd met zich mee dan wanneer we alleen iets hoeven in te pakken. Daardoor moeten wij erg flexibel zijn met de levertijden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak, ik hoop dat het u niet weerhoud nogmaals bij ons te bestellen.
Team Hijsjob.BE

Ivo Gemis

Alles in orde

Iwan Lefebvre

Gewoon correct in wat ze beloven