Chevaline

Alles fijn in orde

Reactie HijsJob.be:

Beste Chevaline, bedankt voor je recensie! Fijn te horen dat je zo tevreden bent. Groeten, Team Hijsjob

GVH

Snelle levering, goede service

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je positieve reactie Gert! We vinden het prettig te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en onze service, waar we iedere dag ons best voor doen. Tot snel in onze Hijsjob... Bedankt voor je positieve reactie Gert! We vinden het prettig te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en onze service, waar we iedere dag ons best voor doen. Tot snel in onze Hijsjob shop! Groet, Team Hijsjob

dE BAERE DAVY

PRIJS /SERVIES TOP BEDRIJF

Ghijssels Cooreman

Top

ARMATIS BV

Product volstaat aan onze verwachtingen

Francis Van Hassel

Zeer correcte en snelle service

Bart Mahieu

Een aangename ervaring. Correct en vakkundig

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je lovende woorden Bart! We vinden het altijd prettig om van tevreden klanten te horen en zie je graag terug in de Hijsjob shop. Groeten, Team Hijsjob

Danny Lenaers

Bestelling met vertraging geleverd in Belgie, wachttijd 1 week is toch lang. Bestelling was compleet. Misschien een korting toekennen.
Bestel regelmatig gelijk dit.
Voor de rest wel...
Bestel regelmatig gelijk dit.
Voor de rest wel tevreden.

Reactie HijsJob.be:

Beste Danny, bedankt voor je bericht! We hebben regelmatig acties en nieuwtjes die we aan onze klanten versturen via de nieuwsbrief. Je kunt je via onze Hijsjob.be site daarop abonneren. Groeten,... Beste Danny, bedankt voor je bericht! We hebben regelmatig acties en nieuwtjes die we aan onze klanten versturen via de nieuwsbrief. Je kunt je via onze Hijsjob.be site daarop abonneren. Groeten, Team Hijsjob