sanytrans

Wij hebben onze bestelling nog niet ontvangen kan je nakijken wanneer aub

Beste Sanytrans,
Bedankt voor uw beoordeling.
We hebben inmiddels persoonlijk contact gehad en uw bestelling is bij u geleverd.
Het bleek een misverstand te zijn.
Hopelijk weerhoud...
Beste Sanytrans,
Bedankt voor uw beoordeling.
Het bleek een misverstand te zijn.
Hopelijk weerhoud het u niet nogmaals te bestellen.
Team Hijsjob.

Noordrunners vzw

Correct , duidelijke en betaalbare prijzen

BDK Design

Speciaal bij Hijsjob.be besteld voor de korte levertermijn van 2 dagen, helaas is 9dagen later nog geen materieel aangekomen en mag ik er elders 1 huren om de job uit te voeren bij de klant. Echt... Speciaal bij Hijsjob.be besteld voor de korte levertermijn van 2 dagen, helaas is 9dagen later nog geen materieel aangekomen en mag ik er elders 1 huren om de job uit te voeren bij de klant. Echt flauw.

Beste BDK Design,
Bedankt voor uw review, en vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden was.
Beste BDK Design,
We begrijpen dat de verwachtingen van een levering hoog liggen, zelfde dag besteld morgen in huis. Dit is ook ons streven, maar helaas zijn wij erg afhankelijk van de inkomende bestellingen. Meer als 75% van onze bestellingen moeten bij hand geassembleerd worden, dat brengt uiteraard meer tijd met zich mee dan wanneer we alleen iets hoeven in te pakken. Daardoor moeten wij erg flexibel zijn met de levertijden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak, ik hoop dat het u niet weerhoud nogmaals bij ons te bestellen.
Team Hijsjob.BE

B&B Bouw

In eerste instantie 1 onderdeel te weinig geleverd, maar dit werd snel en professioneel opgelost! Top!

vandermijnsbrugge

Heel slecht

Beste,
Bedankt voor uw review, en vervelend om te lezen dat uw ervaring met Hijsjob.be niet was wat u ervan verwacht had.
We weten alleen niet goed wat ervoor gezorgd heeft dat u niet geheel...
Beste,
We weten alleen niet goed wat ervoor gezorgd heeft dat u niet geheel tevreden was met de bestelling.
Graag zouden we uw ervaring willen horen, en waarom deze dan als negatief ervaren werd, zodat we wellicht het een en ander kunnen beargumenteren en oplossen.
En uiteraard om onze service te verbeteren en te optimaliseren.
U kunt ons contacteren via de contactgegevens zoals vermeld op de website, zowel per mail als telefonisch.
Onze excuses voor het ongemak.
We horen graag uw kant van het verhaal.
met vriendelijke groet,
Team Hijsjob.nl

Raes Ronny

Juiste levering en zeer goeie service

Walter Janssen Bouw

Goede afspraken en snelle levering

Moerman NV

Prijs Kwaliteit LT top