Michel Romain. Romain Tuinen BV

Goed en correct

laswerken Marques

Veel keuze, snelle levering

Georges Pijpops

Goed, maar graag leveringstermijn zelf aankondigen

Luc Vandendijk

Kan ik niet, heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je reactie Luc! Op het product dat je besteld hebt, zit een levertijd van circa 6 weken zoals ook vermeld op onze site. We doen ons uiterste best om de order zo snel mogelijk bij je te... Bedankt voor je reactie Luc! Op het product dat je besteld hebt, zit een levertijd van circa 6 weken zoals ook vermeld op onze site. We doen ons uiterste best om de order zo snel mogelijk bij je te bezorgen! Groet, Team Hijsjob

Luc Goemaere

Triestig

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je reactie Luc! Naar aanleiding hiervan hebben we je gecontacteerd. We hopen het naar je tevredenheid te hebben opgelost en zien je ook in de toekomst graag terug. Groet, Team Hijsjob

Wim Malin

Redelijk goed

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je reactie Wim! Mocht je meer nieuwtjes en acties van Hijsjob willen ontvangen, dan kun je je op onze site altijd aanmelden voor de nieuwsbrief. Groet, Team Hijsjob

Groenten en fruit Joris

Goed, correct, duidelijk en vlot

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je recensie Ben! We hopen je snel online terug te zien in de Hijsjob shop! Groet, Team Hijsjob

Freddy Coucke

Perfekt

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je lovende woorden Freddy! Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en onze service. Tot snel, Team Hijsjob

Jobel Steigers

Aankoop van spanbanden voor de vrachtwagen

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je reactie! We zien je graag terug in onze shop! Groet, Team Hijsjob

Dirk Boden

Alles steeds fijn in orde

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je positieve reactie Dirk! We zijn blij te horen dat je tevreden bent, want bij Hijsjob werken we elke dag hard om de orders snel en correct te leveren. Groet, Team Hijsjob