Latif Elammouri

Super top bedrijf

Reactie HijsJob.nl:

Beste Latif, het is fijn om te lezen dat je tevreden bent met Hijsjob! We hopen je snel weer te zien!

Eekels Montage Service

8.5

Reactie HijsJob.nl:

Beste Rowen, wat fijn om te zien dat je tevreden bent met Hijsjob! We hopen je snel weer te zien!

Frits

Onduidelijk in voorwaarden.

Reactie HijsJob.nl:

Beste Frits, bedankt voor je reactie! We vinden het jammer te horen dat je onze voorwaarden als onduidelijk ervaart en zouden graag horen om welke voorwaarden het precies gaat, zodat we dit kunnen... Beste Frits, bedankt voor je reactie! We vinden het jammer te horen dat je onze voorwaarden als onduidelijk ervaart en zouden graag horen om welke voorwaarden het precies gaat, zodat we dit kunnen aanpassen indien noodzakelijk. Zou je ons dit kunnen laten weten? Je kunt ons via mail of via telefoon bereiken. Groet, Team Hijsjob

Johan Slijkhuis

Prima site en snelle levering

Reactie HijsJob.nl:

Beste Johan, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met het gemak van Hijsjob! We hopen je snel weer te zien!

J.A.J Vries

Levering uitstekend

Reactie HijsJob.nl:

Beste, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de levering! We hopen je snel weer te zien!

Eddy Hagenbeek

Goed, duidelijke website en klantgericht.

Reactie HijsJob.nl:

Beste Eddy, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze serivce! We hopen je snel weer te zien!

Léon Vanwersch

Alles goed geregeld.

Reactie HijsJob.nl:

Beste Léon, wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen! We hopen je snel weer te zien!

Rob Mennen

Tegenvallend

Reactie HijsJob.nl:

Beste Rob, bedankt voor je eerlijke reactie! We vinden het jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze producten en zullen contact met je opnemen om dit verder te bespreken. Groet, Team... Beste Rob, bedankt voor je eerlijke reactie! We vinden het jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze producten en zullen contact met je opnemen om dit verder te bespreken. Groet, Team Hijsjob

Jacques Huisman

Reactie HijsJob.nl:

Beste Jacques, wat fijn om te horen dat je tevreden bent!! We hopen je snel weer te zien!

twan

De bestelde spullen snel geleverd en voldoen aan verwachtingen.

Reactie HijsJob.nl:

Beste Twan, wat fijn om te horen dat je tevreden bent en dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen! We hopen je snel weer te zien!