Leontine

Top!!!!!

Fijn bedrijf. Snelle levering. Nemen ook snel contact op bij vragen.

De manier om adressen in te voeren zou misschien wat makkelijker kunnen. Dmv uploaden of iets dergelijks.

Marjon

Superrrrr andere dag al in huis!

Niets

K.P. Dijksterhuis

Zeer snel in reageren. Producten zien er uit zoals je hoopt. Wij kregen een paar enveloppen te weinig, hiervoor werd direct een kortingscode aangemaakt, zodat ze alsnog gratis in de webshop besteld... Zeer snel in reageren. Producten zien er uit zoals je hoopt. Wij kregen een paar enveloppen te weinig, hiervoor werd direct een kortingscode aangemaakt, zodat ze alsnog gratis in de webshop besteld konden worden. Helemaal tevreden.

Voldoet 100% aan de verwachtingen

nvt

RvH

Supermooi eindresultaat

Duidelijke antwoorden op vragen en het eindresultaat ziet er perfect uit!

Ik was in de veronderstelling dat mijn bestelling (verzendservice) de volgende dag al bij de ontvangers in de brievenbus zou liggen. Zo staat het op de website en de verzendkalender, waar je zelf... Ik was in de veronderstelling dat mijn bestelling (verzendservice) de volgende dag al bij de ontvangers in de brievenbus zou liggen. Zo staat het op de website en de verzendkalender, waar je zelf een dag kunt kiezen, geeft je ook dit idee. Het meisje aan de telefoon zei het zelfs ook nog. Maar de kaarten lagen ‘pas’ 2 dagen later bij de ontvangers op de mat. Dit was jammer. Onze eigen bestelling was er echter wel meteen de volgende dag. Top!

Claudia

Super geregeld allemaal, erg duidelijk en goede snelle service

Veel opties mogelijk

Angelique

Prima bedrijf

Mooie kwaliteit, snelle en keurige levering

Het ontwerpen was niet altijd even gemakkelijk, ook met de afbeeldingen icoontje en met tekst verwerken, en de houten hartjes leveren is iets fout in gegaan, waardoor deze er niet bij zaten, maar... Het ontwerpen was niet altijd even gemakkelijk, ook met de afbeeldingen icoontje en met tekst verwerken, en de houten hartjes leveren is iets fout in gegaan, waardoor deze er niet bij zaten, maar gebeld en volgende dag geleverd alsnog, dus dat is top!

Sabrina

Postcode en woonplaats staan niet op 1 lijn

Nee

Postcode en woonplaats staan niet op 1 lijn. Erg jammer

Reactie HierBenIk:

Beste Sabrina,
Bedankt voor je feedback!
Jammer dat we op verschillende punten niet aan je verwachting hebben voldaan.
Graag ga ik op een aantal van die punten in om wat duidelijkheid...
Beste Sabrina,
Bedankt voor je feedback!
Jammer dat we op verschillende punten niet aan je verwachting hebben voldaan.
Graag ga ik op een aantal van die punten in om wat duidelijkheid voor jou en ons te verschaffen.
Je geeft aan dat je niet tevreden bent over de uitlijning van de postcode en woonplaats op je ontwerp. Hierbij heb je gekozen voor het lettertype Bentham. Bij dit lettertype worden cijfers iets lager uitgelijnd dan letters. Bij het typen van je tekst kun je dit al zien en op de proefdruk die je in januari hebt ontvangen was dit ook al zo. Jammer dat je daarna niet gekozen hebt voor een ander lettertype als je dit niet mooi vind.
Over de snelheid van leveren ben je niet geheel tevreden. Je heb kaartjes besteld met foliedruk, waardoor we twee werkdagen nodig hebben om deze mooi en netjes te kunnen verzenden. Je bestelling heb je geplaatst op zondagmiddag om 17:10. Bij het bestellen was de eerst mogelijke verzenddatum die je kon kiezen de eerst volgende dinsdag. Op die dinsdag hebben wij ook netjes je kaarten verzonden en deze zijn op woensdag netjes bij je bezorgd. Om de kwaliteit van de kaartjes met foliedruk te waarborgen is het momenteel helaas niet mogelijk om nog sneller te verzenden.
Verder geef je aan niet tevreden te zijn over de snelheid van reageren op eventuele vragen. Op dinsdagmiddag om 15:48 heb je ons een e-mail gestuurd met de vraag of we je konden vertellen wanneer je bestelling bezorgd zou worden. Op diezelfde dinsdagmiddag om 16:20 hebben wij je vraag per e-mail beantwoord. Naar ons idee is dit een redelijk snelle reactie op je e-mail. Mijn advies is, wanneer je een snellere reactie wenst om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn collega's van de klantenservice helpen je dan graag.
Nogmaals bedankt voor je feedback en ik hoop met bovenstaande het één en ander inzichtelijker te hebben gemaakt voor je!

Jolanda

Goede en snelle service

Veel keuze

Misschien als de uitgerekende datum en de bevaldatumde kloppen kaartjes gratis?

K

Erg goed !

Alles zelf naar wens te maken, bij vragen snelle reactie en gewenste hulp, levering was bij ons sneller dan aangegeven. Super!

Hebben wij niet

Nicolette

Wij hebben een geboortebord en de geboortekaartjes bij HierBenIk besteld. Kwamen beide vlot met de post.
Door de storm kwam ons geboortebord een beetje los. Na mailcontact met HierBenIk het advies gekregen om het bord dan toch van het raam te halen voor de zekerheid. Nieuwe plakkers gratis opgestuurd gekregen,zodat we het bord na storm weer kunnen ophangen. Top!

Reageren snel op de mail

Alleen maar een goede ervaring gehad