Nomies

Kaarten helaas een dag later dan gepland ontvangen. Wel blij met de kwaliteit van de kaarten!

Fijne website en opties om je ontwerp op te slaan.

Snelheid levering is wel handig met geboortekaartjes...

Sabine

Fijne ontwerp tool, mooie kwaliteit kaartjes en snelle levering

Duidelijk, snel, makkelijk

Ginny

Perfect

Prachtige kaartjes met goede kwaliteit foto's

Richelle

Vriendelijk en snel geholpen. Geboortesticker bleef hangen bij dhl, na contact dezelfde dag nieuwe bezorgsticker gemaakt die de volgende dag binnen was zonder extra kosten. Super service!!

Snelle handelingen waardoor producten snel bezorgd.

Blijf vooral zo klantvriendelijk

Dian

Super service, snel geleverd, toen ik een foutje had gemaakt in de bestelling kreeg ik een mail of dit wel klopte.

Snelle levering, goede service

Anneke

Enorm tevreden, heel duidelijk, goeie klantenservice en snelle levering

Allemaal dik tevreden

Misschien geboorte zegels erbij aanbieden nog

familie Visser- van Immerzeel

Mooie kwaliteit drukwerk en super behulpzame kundige service! Dik tevreden!:)

Programma werkt en goed genoeg functies, prettig contact. Fijn dat ze kunnen meekijken naar je ontwerp!

Misschien zou avond contact fijn zijn? Ik vond het wat lastiger te regelen om overdag een moment te vinden om te bellen en ontwerp te bespreken.

Kimberley

Opzich positief omdat het een top product is alleen met de communicatie zou het wel sneller kunnen.
Er zou eerder gebeld zijn met vragen maar ik had geen gemist gesprek of voicemail. Wel super fijn dat ze de tekst van het kaartje wilde checken! Maar ik baal er wel heel erg van dat ons bord voor op het raam na 8 dagen nog steeds niet bezorgd is!!

Het was erg fijn dat er gevraagd werd of de tekst helemaal klopte omdat we iets vergeten waren weg te halen!

Ik baal er wel heel erg van dat ons bord voor op het raam na 8 dagen nog steeds niet bezorgd is!!

Reactie HierBenIk:

Beste Kimberley,
Bedankt voor je feedback!
Fijn dat we tijdig het kleine (maar belangrijke...;-)) foutje uit je tekst hebben kunnen halen.
Je geboortebord is inderdaad om onduidelijke...
Beste Kimberley,
Bedankt voor je feedback!
Je geboortebord is inderdaad om onduidelijke reden blijven "hangen" in het sorteerproces van DHL. Gelukkig is deze uiteindelijk ook bij je bezorgd.
Veel geluk verder met z'n drietjes!

Sanne-Marije van der Veer

Snelle levering van de geboortekaartjes en ze zijn heel tof geworden!

Ontwerpen van de kaartjes, met name het aanpassen liep soms niet soepel.

Alana

Leuk kaartje :)

Mooi kaartje

Meer mogelijkheden om al bestaande kaarten aan te passen