Daan

Professioneel, open, oprecht

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Het heeft me geholpen om inzicht te krijgen in mijzelf en mijn kwaliteiten . Daardoor is het ook gelukt een pad uit te stippelen voor de toekomst.

D. van Iterson

Open uitwisseling, creëert ruimte, prettige begeleiding naar nieuwe mindset

Absoluut!
Waar ik eerst nogal " vast" zat, zie ik nu nieuwe mogelijkheden en ben ik niet meer zo bang om de wereld opnieuw en met vertrouwen te verkennen

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel! Veel succes met alle volgende stappen, ik ben erg benieuwd, gaat vast van allerlei moois op leveren.

- Oprecht geïnteresseerd
- Veiligheid biedend (om je kwetsbaar op te kunnen stellen)
- Uitnodigend en motiverend (om zelf aan de slag te gaan)

Zeker!
Door samen te kijken naar 'wie ik ben' en 'wat ik kan', heb ik gaandeweg ondervonden 'wat ik wil' en ben ik in actie gekomen om daar naar toe te werken.

Reactie Het Talenthuis:

Top, ga zo door. Ik heb hoge verwachtingen van je :-)

Open en gelijkwaardige communicatie
Gestructureerd traject met de juiste individuele aanpassingen.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Zeker! Er ligt nu een mooie roadmap die ik kan gaan invullen.

Reactie Het Talenthuis:

Super, dank je wel! En go, go, go!

Prettig, persoonlijk, nuttig

Absoluut

Dank je wel!
Succes met alle nieuwe stappen. Ik ben benieuwd de volgende keer weer meer te horen!

Koen

Persoonlijk, enthousiast, geïnteresseerd.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja, met name de bijeenkomst rondom de Voice Dialogue heeft me nieuwe inzichten gegeven in mezelf, mijn denken en mijn gedrag. Bovendien heeft Ruerdje me goed geholpen om een persoonlijke missie te... Ja, met name de bijeenkomst rondom de Voice Dialogue heeft me nieuwe inzichten gegeven in mezelf, mijn denken en mijn gedrag. Bovendien heeft Ruerdje me goed geholpen om een persoonlijke missie te formuleren.

Betrokken, verhelderend, confronterend

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

5 jaar geleden wist ik het niet meer. Ik had werkelijk geen idee wat ik was en waar ik naar toe wilde terwijl mijn situatie en toekomst er rooskleurig uitzag. Ruerdje creëerde voor mij inzichten en... 5 jaar geleden wist ik het niet meer. Ik had werkelijk geen idee wat ik was en waar ik naar toe wilde terwijl mijn situatie en toekomst er rooskleurig uitzag. Ruerdje creëerde voor mij inzichten en heeft mij geholpen mijn pad te vinden. Vorige week heb ik tegen Ruerdje uitgesproken dat de (toen voor mij uitzichtloze) situatie 5 jaar geleden en de begeleiding die zij mij heeft gegeven het beste is wat me in mijn leven is overkomen. Het heeft me aan alle kanten sterker gemaakt, het heeft me bewust gemaakt en heeft me zowel zakelijk als privé versterkt.

Reactie Het Talenthuis:

Wauw, hier doe ik het voor. Fantastisch. Dank je wel!

Wendy Walrabenstein

Professioneel
Diepgaand
Leuk (humor)

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja, het heeft me echt in beweging gezet.

Fenne Roefs

Doelgericht
Intensief
Prettig

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja. Ik stapte in het traject met een vrij concrete vraag, over een keuze op werkvlak. Deze vraag heb ik in het traject met Ruerdje beantwoord. Daarnaast heb ik ook in bredere zin zelfkennis opgedaan... Ja. Ik stapte in het traject met een vrij concrete vraag, over een keuze op werkvlak. Deze vraag heb ik in het traject met Ruerdje beantwoord. Daarnaast heb ik ook in bredere zin zelfkennis opgedaan zodat ik weer beter weet waar ik sta en wat ik wil.

Yvonne

Verhelderend, nuttig/bruikbaar, duidelijk

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ik heb grote stappen gemaakt en tijdens het traject een nieuwe baan gevonden. Ik heb meer inzicht gekregen in wie ik ben en wat ik wil, en richtlijnen gekregen hoe ik dat wat ik wil kan bereiken.... Ik heb grote stappen gemaakt en tijdens het traject een nieuwe baan gevonden. Ik heb meer inzicht gekregen in wie ik ben en wat ik wil, en richtlijnen gekregen hoe ik dat wat ik wil kan bereiken. Maar ook hoe ik wat ik niet wil niet meer kan doen.

Reactie Het Talenthuis:

Super, daar word ik blij van.