Hanneke Peeters

Ruerdje hield de doelstellingen van ons traject helder in beeld waardoor mijn actuele vragen telkens in de juiste context werden geplaatst.
Ruerdje kwam met behulpzame, inspirerende...
Ruerdje kwam met behulpzame, inspirerende voorbeelden uit haar eigen praktijk, boekentips, video's etc. Het enthousiasme waarmee ze haar vak uitoefent maakt het inspirerend om met haar te werken.
Ruerdje stimuleerde me om mijn comfort zone te verlaten, bijvoorbeeld om veel breder mensen te benaderen in mijn netwerk.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja, de coaching heeft geleid tot de nieuwe baan die ik zocht! Samen hebben we een helder overzicht gemaakt van de mijn wensen en voorwaarden, waardoor ik heel gericht kon zoeken. Ook hebben we een... Ja, de coaching heeft geleid tot de nieuwe baan die ik zocht! Samen hebben we een helder overzicht gemaakt van de mijn wensen en voorwaarden, waardoor ik heel gericht kon zoeken. Ook hebben we een effectieve vertaalslag gemaakt van mijn kennis en ervaring naar de nieuwe markt waarin ik wilde werken. Hierdoor kon ik met een up-to-date CV en een overtuigend verhaal solliciteren.

Reactie Het Talenthuis:

Super! Dank je wel. We keep in touch!

Professioneel, nuttig, persoonlijk

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja, door Ruerdje ben ik tot inzichten gekomen waar ik verder mee kan!

Dank je wel!

Betrokken, energiek, oprecht

Thx!

Ruerdje was confronterend en bemoedigend. Ik liep altijd vol energie weg na onze sessie.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ben een cursus gaan volgen en heb daardoor ook een baan in die richting gekregen!

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel! Veel succes verder. Hartelijke groet.

Joost

Ruerdje is een fijne coach, die goed kijkt naar wat je nodig hebt en sluit haar aanpak daarop aan. We hebben gewerkt aan een concreet plan waarmee ik meer grip krijg op hoe ik omga met de balans... Ruerdje is een fijne coach, die goed kijkt naar wat je nodig hebt en sluit haar aanpak daarop aan. We hebben gewerkt aan een concreet plan waarmee ik meer grip krijg op hoe ik omga met de balans tussen werk en privé.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja, ik ben me bewuster van mijn valkuilen, weet hoe ik daarmee om moet gaan, maar ook hoe ik mezelf daarin een stap voor kan blijven.

Dank je wel en succes!

Claire

*Persoonlijk
*Praktisch
*Overzichtelijk

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ik heb zeker stappen gemaakt door de coaching van Ruerdje bij het Talenthuis.

Bart Brands

Voice Dialogue, gestructureerde aanpak, zeer persoonlijk betrokken

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Jazeker, ik heb een beter inzicht gekregen in mijn “ikken”, hun onderlinge verhoudingen, tegenstellingen en ontwikkeling gedurende de afgelopen jaren. Dit heeft mij doen inzien welke van mijn... Jazeker, ik heb een beter inzicht gekregen in mijn “ikken”, hun onderlinge verhoudingen, tegenstellingen en ontwikkeling gedurende de afgelopen jaren. Dit heeft mij doen inzien welke van mijn subpersonen een bovengemiddelde invloed hebben op mijn geluksgevoel.

Dank je wel!

Onderzoekend, luchtig, humor

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja! Ik heb een knoop kunnen doorhakken.

Reactie Het Talenthuis:

Go go go! Ben benieuwd hoe het verder gaat!

Betrokken, persoonlijk en activerend

ja

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel! Tot onze volgende afspraak!

Witteveer Creations

Luisterend. Aandachtig. Inlevend.

Luisterend. Aandachtig. Inlevend.

Voelde me echt gezien bij Ruerdje. Door haar inlevingsvermogen en oprechte aandacht, kon ik weer kanten van mezelf zien en deze zelf oprechte aandacht geven.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Jazeker. Ik ben mezelf opnieuw gaan ontdekken. En ik kan daardoor weer het avontuur van het leven aangaan. Ben de ondernemer in mezelf aan het voeden en ga nu met veel plezier en energie op mijn... Jazeker. Ik ben mezelf opnieuw gaan ontdekken. En ik kan daardoor weer het avontuur van het leven aangaan. Ben de ondernemer in mezelf aan het voeden en ga nu met veel plezier en energie op mijn doelen af.