Carline

Bijzonder, doortastend, inzichtgevend

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ik heb zeker stappen gemaakt door de coaching bij Ruerdje. Naast dat ik mezelf beter heb ik leren kennen, durf en kan ik nu stappen nemen in mijn loopbaan en weet ik precies wat ik wil.

Liesbeth Sparks

Super!

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja. Nu kan ik onderbouwen waarom ik dingen wel of niet wil.

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel!!! Was een heel mooi traject. Goed gedaan!

Maaike

Betrokken, persoonlijk, doelgericht

Ja

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel! Heel veel succes en ben benieuwd naar je vervolg stappen.

Prikkelend en open

Ja!

Dank je wel!

Moniek

Oprecht, humor en empatisch.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Zeker! Ik liep vast in wat ik wil, in m'n werk maar ook in bredere zin. Ruerdje heeft me handvaten gegeven om daar op een andere manier naar te kijken en me een spiegel voorgehouden.

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel! Je bent een kanjer, nooit vergeten!

Lois

Betrouwbaar, professioneel en kundig

Grote stappen

Reactie Het Talenthuis:

Zeker Loïs! Heel veel succes en dank je wel voor je mooie referentie. Ben ik heel blij mee!

Gedreven
Innovatief
Betrokken

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

De coaching heeft mij met name aan helder inzicht geholpen. Een spiegel op de vragen 'wie ben ik' en 'wat kan ik' heb ik gekregen; daar waar ik zelf geen helder zicht meer had. Met een duidelijke... De coaching heeft mij met name aan helder inzicht geholpen. Een spiegel op de vragen 'wie ben ik' en 'wat kan ik' heb ik gekregen; daar waar ik zelf geen helder zicht meer had. Met een duidelijke mindmap over mijn talent en 'kunne' kan ik nu koers gaan varen. De opdrachten tussendoor waren professioneel evenals de gesprekken. De systematische aanpak vond ik erg fijn. Al was het in het begin even zoeken naar de juiste vorm en was voor mij wellicht het sneller werken aan concrete handvatten en stappen nog net iets effectiever geweest in mijn zoektocht. Voor mij volgt nu zeker nog een uitdaging: om de inzichten ook daadwerkelijk te vertalen in acties en een passende werkomgeving. Ik ga hier de komende tijd mee aan de slag en hoop hierin te slagen! Dan kijk ik graag nog eens terug op de effecten van de coaching. Ik ben Ruerdje dankbaar dat ik nu wel met inzicht en motivatie hieraan kan gaan werken en het is leuk om elkaar t.z.t. nog eens te spreken om de 'resultaten' hiervan te delen.

Persoonlijk, betrokken en professioneel

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Jazeker! Ben gaan inzien waar mijn kracht en passie liggen. Hierdoor kan ik betere keuzes maken op de arbeidsmarkt. Hierdoor heb ik vertrouwen gekregen en ben daardoor vrolijker in het leven gaan... Jazeker! Ben gaan inzien waar mijn kracht en passie liggen. Hierdoor kan ik betere keuzes maken op de arbeidsmarkt. Hierdoor heb ik vertrouwen gekregen en ben daardoor vrolijker in het leven gaan staan.

Persoonlijk, Gedreven, Humor

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Door de overzichtelijke stappen in het coachproces en de thuiswerkopdrachten is het voor mij bijzonder om te merken dat er een belangrijk veranderproces heeft plaatsgevonden. Geleidelijk en stap... Door de overzichtelijke stappen in het coachproces en de thuiswerkopdrachten is het voor mij bijzonder om te merken dat er een belangrijk veranderproces heeft plaatsgevonden. Geleidelijk en stap voor stap. Ik heb mijn persoonlijke visie en missie helder gekregen met daarbij passende werkomgeving.

Brigitte

Open, aanmoedigend, gestructureerd

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja, ik ben positiever naar mijzelf gaan kijken en Ben mijn huidige werk anders gaan invullen. Ik heb wegen kunnen afsluiten en onderzoek nu nog door.

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel Brigitte, het was een mooi proces. Houd je me op de hoogte van je stappen?