Verhelderend
Inspirerend
Zoeken naar je eigen kracht

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Zeker! Er zijn vervelende patronen doorbroken waardoor ik nu veel lekkerder in mijn vel zit

Reactie Het Talenthuis:

Top! Dank je wel en veel succes verder.

Miranda Kamp

Persoonlijk, met aandacht, concreet

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Jazeker, ik heb goed mezelf onder de loep genomen. Tijdens de gesprekken kom je er steeds meer achter wat je wel en niet wil of welke kant je nog niet verder onderzocht hebt bij jezelf. Het helpt om... Jazeker, ik heb goed mezelf onder de loep genomen. Tijdens de gesprekken kom je er steeds meer achter wat je wel en niet wil of welke kant je nog niet verder onderzocht hebt bij jezelf. Het helpt om verder te kijken dan de gebruikelijke ideeën over je werk. Uiteindelijk heb ik een nieuwe baan gevonden.

Reactie Het Talenthuis:

Super gedaan allemaal! Met jouw inzet en capaciteiten ga je zeker een succes maken van je nieuwe baan. Fijne zomer!

Rachel

Prettige gelijkwaardige samenwerking

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja op het gebied van inzicht/bewustwording.

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel. Veel succes verder!

Ingrid

Betrokken, flexibel, effectief

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Jazeker - ik kwam bij Ruerdje vanwege een burnout en de daarbij behorende “levens” vragen en twijfels. Ruerdje heeft me de inzichten en de tools gegeven om op een andere manier naar werk en privé... Jazeker - ik kwam bij Ruerdje vanwege een burnout en de daarbij behorende “levens” vragen en twijfels. Ruerdje heeft me de inzichten en de tools gegeven om op een andere manier naar werk en privé te kijken en ervoor te zorgen dat beide in balans blijven.

Reactie Het Talenthuis:

Thanks Ingrid, was een mooi en bijzonder traject. Veel succes nu met de vervolgstappen.

Marja

Doelgericht, persoonlijk, verhelderend

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Jazeker. De coaching door Ruerdje heeft me geholpen mijn situatie vanuit een ander perspectief te bezien. Ze is gedreven en erop toegerust om snel tot de kern van de zaak te komen, zonder op de... Jazeker. De coaching door Ruerdje heeft me geholpen mijn situatie vanuit een ander perspectief te bezien. Ze is gedreven en erop toegerust om snel tot de kern van de zaak te komen, zonder op de uitkomsten te sturen. Ze gaf me het gevoel dat ik haar enige cliënt was, vanwege haar betrokkenheid maar ook het plezier dat ze erin schept om samen tot resultaten te komen. Ik weet beter welke aspecten van mij ik meer ruimte mag geven en waarom ik daar behoefte aan heb. Oude overtuigingen heb ik kunnen loslaten omdat ze geen functie meer blijken te hebben. Ik weet beter wat bij mij past en hoe ik invulling kan geven aan een leven waarin ik meer zingeving ervaar. Sterker nog, ik ben er al mee begonnen.

Reactie Het Talenthuis:

Wat een geweldige review! Dank je wel! Het was natuurlijk ook jouw enorme inzet en drive die maakte dat het zo vlot en goed liep!

Kaho

Oprecht, maatwerk en enorme inlevingsvermogen.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Toen ik besloot een andere werkuitdaging te vinden wist ik niet goed hoe te beginnen. Via internet vond ik het Talenthuis en het contact was zo gelegd. Vooraf hebben we duidelijke afspraken gemaakt... Toen ik besloot een andere werkuitdaging te vinden wist ik niet goed hoe te beginnen. Via internet vond ik het Talenthuis en het contact was zo gelegd. Vooraf hebben we duidelijke afspraken gemaakt over wat we van elkaar mogen verwachten en samen hebben we een loopbaantraject uitgezet. Door bij elk gesprek na te gaan waar ik op dat moment stond en wat ik nodig had, heeft Ruerdje telkens inhoud gegeven aan onze gesprekken en ook veel praktische tips kunnen geven. Haar begeleiding hebben mij enorm geholpen terug te gaan naar wie ik ben, wat ik kan en wat ik wil doen. Ondanks dat het traject nu is afgelopen, wil ik zeker af en toe gebruik blijven maken van haar begeleiding.

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel Kaho. Ben ik heel blij mee! Heel veel succes en je bent altijd welkom.

Betrokken, to the point, stimulerend.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ik heb meer zicht gekregen op mijn gedragspatronen, het benoemden van proces van keuzes maken is in gang gezet. Daarnaast heb inderdaad stappen gezet in een nieuwe richting.

Reactie Het Talenthuis:

Fijn! veel succes verder!

Nikki van Woggelum

Rustig, word goed geluisterd en duidelijk

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ik ben nu opzoek naar een andere baan en ga beginnen met een studie. Ik weet nu eindelijk wat ik wil

Top gedaan! Go go go!

Marlieke / VUmc

Ruerdje is ontspannen, doortastend en op een heel prettige manier kritisch. Ze heeft me gestimuleerd écht tot de kern te komen door haar vragen en reflectie op wat ik zei én wat ik non-verbaal liet... Ruerdje is ontspannen, doortastend en op een heel prettige manier kritisch. Ze heeft me gestimuleerd écht tot de kern te komen door haar vragen en reflectie op wat ik zei én wat ik non-verbaal liet zien.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ik heb mijn inzicht in wie ik ben, hoe ik over dingen denk en wat ik belangrijk vind vergroot. Hierdoor weet ik veel beter waar ik energie van krijg in mijn werk en maak ik overwogen keuzes in werk... Ik heb mijn inzicht in wie ik ben, hoe ik over dingen denk en wat ik belangrijk vind vergroot. Hierdoor weet ik veel beter waar ik energie van krijg in mijn werk en maak ik overwogen keuzes in werk én privé.

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel heel veel succes verder!

Veilig, open, maatwerk

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja, over eerlijk zijn naar mezelf waar ik behoefte aan heb.