Hercuton

A.B

Goed, zowel kwalitatief als betrouwbaar.

Evaluatie opdrachtverstrekking

Evaluatie oplevering

Goed overleg
Afspraak nakomen
Meedenkend
Juiste planning
Veranderingen tijdens de bouw pakken ze goed op
Prettig bedrijf

Tijdens de voorbereiding en de uitvoering is het contact en de kwaliteit goed geweest. Nu het pand gereed is en er verschil in inzicht is over het niet goed functioneren van bepaalde onderdelen... Tijdens de voorbereiding en de uitvoering is het contact en de kwaliteit goed geweest. Nu het pand gereed is en er verschil in inzicht is over het niet goed functioneren van bepaalde onderdelen maakt men er zich erg makkelijk van af. Dit betrekkelijk kleine punt trekt het totale beeld van Hercuton erg naar beneden

Goed, ontzorgen brengt men echt in de praktijk

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met de Fa Hercuton.

Het project is goed uitgevoerd. Kwaliteit is goed. Over meer en minderwerk/fouten in de calculatie wordt wel heel erg door gezeurd

De algemene ervaring die wij tot op heden hebben (wij zitten nu in het vergunningstraject) met Hercuton is positief. De comminicatielijnen zijn kort en duidelijk en er wordt wanneer nodig snel... De algemene ervaring die wij tot op heden hebben (wij zitten nu in het vergunningstraject) met Hercuton is positief. De comminicatielijnen zijn kort en duidelijk en er wordt wanneer nodig snel geschakeld.

No nonsens bedrijf met gedreven mensen die ons met goede adviezen geholpen hebben