Hercuton

Goed, zowel kwaliteit als bedrijfsvoering

Prima zker naar het zin.

Ik ben zeer tevreden. Hier kunnen andere bouwbedrijven een voorbeeld aan nemen.
Ik ben zeer tevreden. Hier kunnen andere bouwbedrijven een voorbeeld aan nemen.
Geen onverwachte meerwerken of gezeur. Als er iets is wordt het geregeld en opgelost zonder dat de opdrachtgever er mee lastig wordt gevallen.

Een goede ervaring. Prettig één (of 2) aanspreekpunt die het intern bij Hercuton opnemen.
Een aantal "verbeterpunten" die mij zo te binnen schieten.
. Het...
Een aantal "verbeterpunten" die mij zo te binnen schieten.
. Het aangeven van de tijdspaden tot de mogelijke overeenstemming aan opdrachtgevers duidelijk meegeven. Ik begrijp dat je natuurlijk niet opdrachtgevers wilt afschrikken maar probeer wel reel de stappen aan te geven.
. Duidelijk korte opsomming wat wel EN JUIST NIET in de aanneemsom/prijs bijvoegen. Door veel verschillende documenten te verstrekken (opdracht, begroting, tekeningen, etc.) die niet geheel eenduidig zijn.
. voor aanvraag van benodigde onderaannemers maak gebruik van eventuele bij het project betrokken adviseurs (scheelt soms veel geld: zie bodemonderzoek/funderingsadvies).

We zijn erg trots op ons nieuwe gebouw. Onze relaties, die het voor de eerste keer zien, zijn allemaal onder de indruk.

Goed, zoals ik ze ken.Echter merk ik dat het veel energie kost. De ervaren uitvoerder heeft vroegtijdig deze bouw verlaten, en met alle goede bedoelingen van de uitvoerder en overige team leden,... Goed, zoals ik ze ken.Echter merk ik dat het veel energie kost. De ervaren uitvoerder heeft vroegtijdig deze bouw verlaten, en met alle goede bedoelingen van de uitvoerder en overige team leden, zie je dat terug. De uitvoerder mist een sparringspartner / steun op uitvoeringsniveau.

Schone bouwplaats. Efficiënt. Communicatie prima.

Ik had meteen een goed gevoel bij het eerste gesprek dat ik had.
Ik had meteen een goed gevoel bij het eerste gesprek dat ik had.
Het enige jammere vindt ik dat er toen een eerste prijsindicatie gemaakt is en dat het hooguit 1á2% naar boven of naar beneden kon gaan als de precieze calculatie zou plaatsvinden en toenbhet zover was zat er meer dan 10% prijsverschil tussen.
Dat is toch waar het voor een groot deel om gaat.
Verder ben ik tevreden anders had ik niet met jullie verder gegaan natuurlijk.

Prettige manier van samenwerken, no nonsense. Men draait niet om de zaken heen, weet goed ter zake te komen.

Ik ben ontwikkelaar en geen gebruiker.