Hercuton

Wij hebben het gebouw laten realiseren voor een drietal huurders en doorverkocht aan een belegger. Over het gebruik kan ik derhalve niet oordelen.

Uitstekend!
Perfecte uitstraling en zeer efficient

Fijn om met architect/constructeur/aannemer in één te werken. Dat geeft snelheid en leidt tot goede inzichten.

Proactive houding, afspraak = afspraak principe

Heldere communicatie.
Prettige mensen.

Gebouw zelf bevalt prima. wel zorg over de vloer, afwerking laadkuilrand, de buitendeuren en deursluitingen. daarnaast valt ons de kwaliteit van de toiletten, gangpaden en bovenverdieping wat tegen.

Fantastisch bedrijf met goede mensen, die de tijd nemen om je te helpen en te adviseren in de ontwerpfase. Ook tijdens de bouw goede aanspreekpunten zowel in de begeleiding als de uitvoerder. Ook in... Fantastisch bedrijf met goede mensen, die de tijd nemen om je te helpen en te adviseren in de ontwerpfase. Ook tijdens de bouw goede aanspreekpunten zowel in de begeleiding als de uitvoerder. Ook in deze fase wordt er meegedacht en gezocht naar praktische oplossingen.

Mijn ervaring met Hercuton is zeer goed. Vanaf het moment van ontwerpen, bouwen en zoals nu ook de nazorg na oplevering.