Hercuton

De algemene ervaring die wij tot op heden hebben (wij zitten nu in het vergunningstraject) met Hercuton is positief. De comminicatielijnen zijn kort en duidelijk en er wordt wanneer nodig snel... De algemene ervaring die wij tot op heden hebben (wij zitten nu in het vergunningstraject) met Hercuton is positief. De comminicatielijnen zijn kort en duidelijk en er wordt wanneer nodig snel geschakeld.

No nonsens bedrijf met gedreven mensen die ons met goede adviezen geholpen hebben

De ervaring is over het algemeen goed, maar bij tijd en wijle wordt het wat bureaucratisch. Soms mag er wat pragmatischer gehandeld worden.

Degelijke -mee denkende- voorbereiding levert ons een bouwproces & oplevering volgens onze verwachtingen.

Na 6 projecten gezamenlijk te hebben ontwikkeld, nu het 3 wat we bouwen. gemerkt dat hercuton steeds professioneler wordt en het geheel over ziet (zonder dat ze een totaal opdracht behoeven te... Na 6 projecten gezamenlijk te hebben ontwikkeld, nu het 3 wat we bouwen. gemerkt dat hercuton steeds professioneler wordt en het geheel over ziet (zonder dat ze een totaal opdracht behoeven te hebben) Dit is vooral bij de aanvraag voor een omgevingsvergunning nodig om vroegtijdig te weten wat de (kosten) beïnvloeding is.

Evaluatie oplevering

Evaluatie nazorg

Prettig en open in de omgang, oplossingsgericht bij hobbels en vragen over het bouwen. Daarnaast ook ruimte voor gesprek en creativiteit.