Hercuton

Prima, goede samenwerking, afstemming en communicatie.
prettig werken met de verantwoordelijke mensen.

Het gebouw bevalt prima, bij elke oplevering leren we weer meer en passen dit in het volgend ontwerp aan.
Het gebouw in Emmen voldoet geheel aan de eisen van de gebruiker (behalve een paar BREEAM punten ivm zelfstandig kunnen schakelen met de verlichting).

Positief. In de loop van het proces is er een steeds persoonlijker band ontstaan met de diverse uitvoerders en betrokkenen. Dat werkte heel goed. Ook oplevering voelde goed, met zorg voor onze... Positief. In de loop van het proces is er een steeds persoonlijker band ontstaan met de diverse uitvoerders en betrokkenen. Dat werkte heel goed. Ook oplevering voelde goed, met zorg voor onze conclusies en oog voor details. En er is overall fijn meegedacht en prettig en snel gecommuniceerd.

Erg prettig en efficient.
Mooie uitstraling

Prima partner. Denkt mee. Uitdaging is om beter te offreren ipv veel op te lossen via meer-/minderkosten. (zekerheid geven aan klant)

Het is een genot om erin te werken!

Professioneel en kwalitatief goed. Klantvriendelijk en benaderbaar.

Gezien de ervaring met hercuton op ander werk vind ik het dit keer wat minder.
Zeker met het ook op techniek en afbouw
Veiligheid is nou ook niet optimaal geregeld/gecontroleerd

Proffesionele partij. Goede uitstraling.

Gedreven team met een prettige samenwerking