Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

D.W. Schouten

Als uitstekend

Henk Nelissen

Zandvoort

A.A. Gude

Noodzakelijk maar prettig

Hogere temperatuur in de behandelkamer

A Regoor

Word daar geweldig en op een zeer vriendelijke manier geholpen bij binnenkomst al door de assistente en een hele goede uitleg door Dr Schreuder geweldig dank daarvoor

Niets

Andel van Opstal

Prima, in afspraak worden alle benodigde onderzoeken gedaan.

Het bezoek was helemaal prima. Toen ik eenmaal thuis was kreeg ik na verloop van tijd toch nog wel vragen. Het overvalt je allemaal als je daar zit. Ik had graag na een dag of 2 nog contact gehad of... Het bezoek was helemaal prima. Toen ik eenmaal thuis was kreeg ik na verloop van tijd toch nog wel vragen. Het overvalt je allemaal als je daar zit. Ik had graag na een dag of 2 nog contact gehad of ik nog vragen had.

Jan Koen Anthoni

Goed. Netjes ontvangen, goed behandeld en duidelijk geïnformeerd

Pinkster

Je wordt er heel vriendelijk te woord gestaan bij de receptie en dokter Ngo is een zeer empathisch en kundige arts die de tijd neemt voorje en zeer kundig overkomt

betere informatie vooraf verder verloopt alles prima.

Clemens Peeters

Zeer goede indruk. Er werd ook extra tijd uitgetrokken om een goede en duidelijk uitleg te geven op de vragen.

geen verbeterpunten

R de Vries

Prima behandeling vanaf binnenkomst

Geen verbeter punten

Roos Zwart

Wat een verschil met een ziekenhuis. Het was een warm bad. Zowel de mevrouw achter de balie als de cardioloog waren allebei heel aardig en zagen me niet als nummer maar als mens. Je zag dat ze goed... Wat een verschil met een ziekenhuis. Het was een warm bad. Zowel de mevrouw achter de balie als de cardioloog waren allebei heel aardig en zagen me niet als nummer maar als mens. Je zag dat ze goed op elkaar ingespeeld waren en dat ze het goed met elkaar konden vinden. Ik hoefde niet te wachten en voelde me heel erg op mn gemak.
De cardioloog voelde goed aan hoe hij met me om kon gaan, welke geruststelling en uitleg ik nodig had. Ik had het idee dat hij heel deskundig was, gefascineerd door het hart. Alle onderzoeken worden goed achter elkaar gepland, ik kon gelijk een holter mee krijgen.

t was perfect