Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

C.F.M. Prenen-Junge

Zeer goed

Zie hieronder

De multiple- choice vragen geven mij onvoldoende de mogelijkheid mijn oordeel weer te geven.
In eerste instantie werd ik na mijn verwijzing door de huisarts zeer snel gebeld en werd een afspraak gemaakt. Er werd geen bevestigingsmail gestuurd, zoals was afgesproken. Daarom belde ik op de dag van de afspraak en het bleek dat alleen mijn gegevens waren genoteerd en per abuis de afspraak niet was gemaakt. Ik maakte een nieuwe afspraak en die werd vlak voor die zou plaats vinden afgezegd door de kliniek. De derde afspraak resulteerde eindelijk in een bezoek. Er werd een ecg gemaakt en een echo van het hart. Vooraf was toestemming gevraagd om de gegevens van mijn bezoeken aan het Spaarne Ziekenhuis op te vragen. Ik nam ook een print mee van een recent bloedonderzoek en een recent gemaakte longfoto. Tot mijn verbazing was de cardiologe hiervan niet op de hoogte. Zij vond het gezien de uitslag van de echo nuttig om een stress-echo te laten maken in Amsterdam ZO, maar vertelde me niet over het kleine risico op een hartinfarct dat wel vermeld stond in de papieren die ik mee kreeg. Daarom wilde ik een telefonisch consult. Hiervoor werd een afspraak gemaakt op een bepaalde datum, echter zonder dat ik gebeld werd. Al met al is mijn vertrouwen in degelijkheid en veiligheid hierdoor gaan wankelen en heb ik de afspraak voor de stressecho daarom geannuleerd.

Snel en zeer correct geholpen !
Bovendien erg vriendelijk.

M. van Balgoijen

Tot op heden geeft de hartkliniek het gevoel dat wij in goede handen zijn bij de cardioloog

svp voldoende aandacht voor het maken van de juiste afspraak(en)

Uitstekend

geen idee

Zeer tevreden. Heel fijn personeel dat alle tijd neemt om zaken uit te leggen en vragen te beantwoorden.

De lunch in Lelystad was zeer matig.

Sabine Bonke

Prima: ontspannen, hartelijk, kundig.

Weet ik niet

Vertrouwen wekkend gesprek met alle tijd om vragen te beantwoorden. Kom graag terug. Nieuwe afspraak is gepland.

Ik werd snel gebeld om een afspraak te maken en kon binnen drie dagen terecht!
Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en "klantgericht".
Fantastisch om binnen een uur te weten hoe het...
Ik werd snel gebeld om een afspraak te maken en kon binnen drie dagen terecht!
Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en "klantgericht".
Fantastisch om binnen een uur te weten hoe het staat met de gezondheid van je hart.

?

paulien buyn