Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

C vd Steeg

Prettige ontvangst en behandeling.

Verwijzing was met verzoek om gespecialiseerde cardioloog voor vrouwenhart. Cardioloog had niet deze specialisatie, deed wel goed basisonderzoek en gaf aan dat verder onderzoek naar... Verwijzing was met verzoek om gespecialiseerde cardioloog voor vrouwenhart. Cardioloog had niet deze specialisatie, deed wel goed basisonderzoek en gaf aan dat verder onderzoek naar vrouwenhartklachten niet nodig was.
Was verwijzing misschien niet duidelijk genoeg? Ik heb het ook genoemd bij telefonische afspraak.

Het was een zeer warme dag..een fleecedeken is dan niet optimaal om onder te liggen. Deze zou ik door een (bad) laken vervangen.

Demmers

Vriendelijk ontvangen, goede uitleg van wat er ging gebeuren.

N.v.t

Sean Davies

Excellent Treatment from all staff

No points. Was very happy

Bosch

Goed met respect voor de patient

Kreeg een schriftelijke uitslag en had eerder begrepen dat de uitslag door de cardioloog zelf telefonisch zou worden besproken

marianne akkerman

Goed en respectvol : cardioloog vind ik heel kundig

de bloedruk meter die ik mee naar huis kreeg voor 24 uurs meting was wat verouderd en maakte blauwe plekken op mijn arm

Deskundig en betrokken. Benodigd onderzoek in eerste instantie fout ingeschat.

Vooraf onderzoek afstemmen op klachten

Arnold Oosterom

Karin de looze

Super geweldig geholpen. Assistente en arts beiden heel erg aardig en vertellen alles wat je wil weten. Nemen er alle tijd voor

C.M.A.Foudraine-Beeres

Ik vond de hartecho op een heel andere manier gedaan dan in het ziekenhuis. In weinig tijd zag de cardioloog veel zaken die ik een jaar eerder ook in het ziekenhuis had gehoord dus dat was fijn.... Ik vond de hartecho op een heel andere manier gedaan dan in het ziekenhuis. In weinig tijd zag de cardioloog veel zaken die ik een jaar eerder ook in het ziekenhuis had gehoord dus dat was fijn. Echter,Ik was benieuwd naar de verwijding van mijn aorta. Die zat, bij de echo in het ziekenhuis tegen de norm aan. Dat kreeg de cardioloog niet helder en dat wilde ik nu juist graag weten. Misschien omdat ze alles met handschoenen en dergelijke in de Corona tijd moest doen. Blijft een beetje knagen. Verder ben ik super tevreden hoor. Fijne deskundige cardioloog.

Henny van der Hoek Arendse

Heel erg prettig!

Als het lunch pauze is, kun je er helemaal niemand vinden. Wellicht zou iets van een bordje handig zijn zodat je weet dat je kan gaan zitten en ze er zo aankomen.