Thibeau Venken

Zeer goed, vlotte en vriendelijke opvolging

Eva

Snelle service, fijne producten

Lynn

Super snelle service! Stoelen zijn snel en in goede staat aangekomen.

C.L Greeve

Goede communicatie per mail over de bestelling .Vlotte levering.

Eric Oud

Super bedrijf. Goede service en snelle reactie

A.J.A. Peperstraten

Het bestelllen ging prima, alleen de aflevering door DHL was een drama. Kon het uiteindelijk zelf ophalen. Geen preventieve hulp door Harrie XL Outlet.

SD

Snelle levering, barkrukken voor een goede prijs!

Greve

Rommelig, ik moest er constant achteraan bellen/mailen. Na een bestelling van zes stoelen werdt er 3x 1 doos met 2 stoelen geleverd over de periode van circa 3-4 weken. Op de site staat niet of er... Rommelig, ik moest er constant achteraan bellen/mailen. Na een bestelling van zes stoelen werdt er 3x 1 doos met 2 stoelen geleverd over de periode van circa 3-4 weken. Op de site staat niet of er voorraad is (op google search wel). Je krijgt geen melding van deellevering. Het wordt geleverd met DHL(levert 8.00-18.00) na aankondiging van de firma"Gister&Vandaag en NIET HarrieXL.
Ik moest 3 keer 1 dag vrij nemen.
Eind resultaat: Alles is geleverd.

Kreeg het verzoek om mijn review te herzien, er werd geschreven dat mijn krukken volgende week worden geleverd.
Dit laatste bevestigd mijn review begin: Rommelig!

ALL FLEET CLEANING

Super mooie artikelen, aangename prijzen, vlotte bediening!

Sandy Wit

Ik was niet bekend met dit bedrijf maar heb een hele goeie ervaring. 3 barkrukken gekocht die er precies zo uitzagen als verwacht van de foto's. Levering was snel en alles was netjes verpakt.... Ik was niet bekend met dit bedrijf maar heb een hele goeie ervaring. 3 barkrukken gekocht die er precies zo uitzagen als verwacht van de foto's. Levering was snel en alles was netjes verpakt. Kortom, heel tevreden.