emiel

Wat een geweldige ervaring.het was heerlijk en alles was precies zoals op de foto, eigenlijk nog mooier.
duidelijke site met duidelijke uitleg.
we gaan zeker nog eens bestellen.

duidelijke site, komen tenminste alle afspraken na.
goede foto's en leuke verpakking

C.S.

Je ziet niet in de omschrijving wat voor vlees mee wordt geleverd. Via opmerkingen aangegeven geen varkensvlees te willen en dit ook via de mail aangegeven. Helaas alsnog varkensvlees geleverd... Je ziet niet in de omschrijving wat voor vlees mee wordt geleverd. Via opmerkingen aangegeven geen varkensvlees te willen en dit ook via de mail aangegeven. Helaas alsnog varkensvlees geleverd waardoor de helft van de mensen niet mee konden eten. Hierover heb ik mijn klacht gemaild en ik kreeg als antwoord dat de opmerkingen niet gelezen worden en dat ik genoeg andere keus had aan hapjes. Ik gaf aan dat dit mij niet duidelijk was tijdens het bestellen en als ik dit had geweten, dan had ik iets anders besteld. Je raad het al, werd alleen maar weggewuifd en de manier van praten liet mij denken iemand op straat die weinig contact met mensen heeft. Als iemand vanuit klantencontact met uitroeptekens reageert, dan heb je echt een stukje opvoeding gemist. Er is nergens sprake van respect of ook maar iets aan beleefdheid. Ik kwam hier om een review te plaatsen en zie dat bij alle negatieve reviews dezelfde onbeleefde, respectloze houding wordt aangenomen dus ik voorspel dat ook hierop weer een mooi antwoord zal komen. Voor mij iig de laatste keer.

Reactie Hapjesschaal:

we gaan er kort en krachtig op reageren, u heeft een schaal met varkensvlees besteld, er staat bij vermeld dat er geen aanpassingen in deze schaal gemaakt worden.
we hebben op al uw lange mails...
we hebben op al uw lange mails gereageerd dat u een verkeerde keuze heeft gemaakt.
volwassen mensen wees ook eens sportief, en ga niet dreigen met ik ga op internet alles openbaar zetten etc... sorry dat we soms een beetje geprikkeld reageren, we komen voor ons bedrijf en succes op!

scouting bergeijk

Ook dit jaar weer voor de scouting in bergeijk hapjes en broodjes besteld bij hapjesschaal.nl
leuk verpakt ontzettend lekker en duidelijke uitleg,
heel erg bedankt , dankzij jullie was...
leuk verpakt ontzettend lekker en duidelijke uitleg,
heel erg bedankt , dankzij jullie was het weer een mega succes.

veel , heel veel
zeer vriendelijke mensen en alles lijkt nog meer als op de foto

Coffee3

Goed, lekker en snel

Jacqueline van den Berg-Lam

Ziet er goed verzorgd uit en het was heerlijk. Onze gasten hebben er van genoten. Ook de bezorging was perfect.

V doorn

Als van ouds super lekker

Goede service netjes verpakt en lekker

Mandy Huijsing

Goed verzorgde hapjesschalen. Duidelijke communicatie vwb levering

Smaakvol en makkelijk op te warmen

M

Wij hebben de halal mix schalen besteld.
Wij hadden de beleving dat de kip sateetjes kalkoen sateetjes waarin, andere structuur.
Wij twijfelden bij de worst schijfjes of het echt halal...
Wij hebben de halal mix schalen besteld.
Wij twijfelden bij de worst schijfjes of het echt halal was, maar daar hebben we op vertrouwd

Presentatie en verzorging en tijdige bezorging?

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor feedback, de structuur zegt niets over het "halal'
dit heeft enkel te maken of het "rein" is.

Hanneke Van Aken

Wij hadden het uitgebreide borrelhapjes en tapas buffet voor 45 personen.
Wij hadden het uitgebreide borrelhapjes en tapas buffet voor 45 personen.
Ik verbaasde mij alleen dat alles in gewone kratten werd aangeleverd ondanks de verwachte hoge temperaturen. Kip bewaren bij een buiten temperatuur van 30 graden wordt dan toch lastig. Misschien een idee om te investeren in tempex koelboxen ?
Het rek had een wat goedkope uitstraling. Zat met tape aan elkaar geplakt omdat het hout gescheurd was. Beetje jammer.
Het eten was wel erg lekker. Veel complimenten over gehad.

dank hanneke,
we leveren altijd gekoeld in onze afgedichte kratten, en altijd gegaard vlees
dank hanneke,
we leveren altijd gekoeld in onze afgedichte kratten, en altijd gegaard vlees
de reden dat u alles lekker vond komt omdat het na de levering niet doorgekoeld moet woeden.
koude hapjes zijn niet lekker, wel op kamertemperatuur.
het plastic op het rek is om de label te bevestigen dit plakt niet op hout.

Anne Kortwijk

Super lekker echt genieten van de hapjes!

Keurig afgeleverd aan het goede adres. Zelfs tel. contact gehad van de bezorger, was prima