martin

Heerlijke hapjes en minibroodjes ! wat een klasse

hoeveelheid
uitstraling
smaken

tinus hazenberg

Heel er lekker , zou het zo weer doen

alles

kelly hitters

Fantastisch! heerlijke hapjes

erg goede ervaring

Digital designers Tilburg

Heerlijke hapjes! Groot aanbod.

Veel keus

Gert

Geweldige variatie aan hapjes op een manier geleverd die gelijk neer te zetten is! Hoe makkelijk is dat!

De presentatie van de hapjes in mooie schalen en bakjes is echt een uitkomst. De variëteit aan hapjes geven de mogelijkheid te blijven combineren voor een groot aantal gelegenheden.

remco

Fantastisch! werkelijk super

heerlijk en komen alle afspraken na

Krul

Als je jouw dag wilt verpesten moet je bij Hapjesschaal.nl bestellen. Wat een slecht bedrijf! Niet nakomen van de bestelling, telefonisch niet te bereiken en dus een dag zonder hapjes! Wat een... Als je jouw dag wilt verpesten moet je bij Hapjesschaal.nl bestellen. Wat een slecht bedrijf! Niet nakomen van de bestelling, telefonisch niet te bereiken en dus een dag zonder hapjes! Wat een blamage! Nooit bestellen dus bij hapjesschaal.nl

Zijn er niet

Reactie Hapjesschaal:

vol ongeloof, deze wagen was betrokken bij een vervelende aanrijding.

Desi Gercheva

Niet bezorgd, geen oplossing voorgesteld.

Het gebeurt voor het eerst

Reactie Hapjesschaal:

vol ongeloof ook deze bestelling zat in de bestelbus mat vervelende aanrijding. onmacht

Ingrid Plat

We eten morgen de hapjes pas, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Het ziet er zo in eerste instantie goed uit, alleen mis ik de plank waar we alles op kunnen presenteren.
Verschillende mails...
Verschillende mails verstuurd, ook naar degene die zorgdragen voor de levering, maar je hoort niets terug. Dat is wel jammer.

Ziet er goed uit.

de Wit

Eten was erg lekker. Helaas de bezorging, afgesproken en betaald om voor 12 uur te leveren, werd niet nagekomen. Zelf er achteraan gemoeten om het toch nog een beetje op tijd binnen te krijgen. Eten was erg lekker. Helaas de bezorging, afgesproken en betaald om voor 12 uur te leveren, werd niet nagekomen. Zelf er achteraan gemoeten om het toch nog een beetje op tijd binnen te krijgen.
Klantenservice doet er niks mee, ook niet het betaalde bedrag voor levering voor 12 uur terug storten. Voor mij dus geen vertrouwde partij wat betreft afspraak is afspraak.

Goed eten

Reactie Hapjesschaal:

Dank, ook wij zijn onderdeel van het verkeer en hebben soms te maken met verassingen, via de track and trace hebben we u hier op de hoogte gehouden.
15 euro extra zijn direct terug gestort....
15 euro extra zijn direct terug gestort.
Fijn dat alles gesmaakt heeft!