C.S.

Je ziet niet in de omschrijving wat voor vlees mee wordt geleverd. Via opmerkingen aangegeven geen varkensvlees te willen en dit ook via de mail aangegeven. Helaas alsnog varkensvlees geleverd waardoor de helft van de mensen niet mee konden eten. Hierover heb ik mijn klacht gemaild en ik kreeg als antwoord dat de opmerkingen niet gelezen worden en dat ik genoeg andere keus had aan hapjes. Ik gaf aan dat dit mij niet duidelijk was tijdens het bestellen en als ik dit had geweten, dan had ik iets anders besteld. Je raad het al, werd alleen maar weggewuifd en de manier van praten liet mij denken iemand op straat die weinig contact met mensen heeft. Als iemand vanuit klantencontact met uitroeptekens reageert, dan heb je echt een stukje opvoeding gemist. Er is nergens sprake van respect of ook maar iets aan beleefdheid. Ik kwam hier om een review te plaatsen en zie dat bij alle negatieve reviews dezelfde onbeleefde, respectloze houding wordt aangenomen dus ik voorspel dat ook hierop weer een mooi antwoord zal komen. Voor mij iig de laatste keer.

Reactie Hapjesschaal:

we gaan er kort en krachtig op reageren, u heeft een schaal met varkensvlees besteld, er staat bij vermeld dat er geen aanpassingen in deze schaal gemaakt worden.
we hebben op al uw lange mails gereageerd dat u een verkeerde keuze heeft gemaakt.
volwassen mensen wees ook eens sportief, en ga niet dreigen met ik ga op internet alles openbaar zetten etc... sorry dat we soms een beetje geprikkeld reageren, we komen voor ons bedrijf en succes op!

Score voor Hapjesschaal: 1/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Nee