Professionaliteit, vriendelijkheid, effect van behandeling.

Belangstelling, serieus, meedenkend, empathisch

Hendrika Eekma

De rustige benadering en begeleiding gaf mij de ondersteuning die ik nodig had. Ik heb vertrouwen gekregen in wat ik allemaal nog wel kan met atrose in mijn vingers. Klachten zijn door de spalken... De rustige benadering en begeleiding gaf mij de ondersteuning die ik nodig had. Ik heb vertrouwen gekregen in wat ik allemaal nog wel kan met atrose in mijn vingers. Klachten zijn door de spalken sterk verminderd.

Nienke Beintema

Florian is heel vriendelijk, geduldig, en fijn in de communicatie. Hij is ook heel kundig. We zijn ook erg tevreden over het feit dat hij -- naast de specifieke blessure -- ook veel aandacht... Florian is heel vriendelijk, geduldig, en fijn in de communicatie. Hij is ook heel kundig. We zijn ook erg tevreden over het feit dat hij -- naast de specifieke blessure -- ook veel aandacht besteedde aan het verantwoord trainen van de rest van het lichaam voor deze specifieke sport (klimmen), ook om dergelijke blessures in de toekomst te voorkomen en mijn zoon aan te leren hoe je in de puberteit verstandig traint.

Naast de deskundigheid een heel prettige houding/benadering.

Zeer vriendelijke therapeut erg duidelijke uitleg omtrent de behandeling en verwachtingen

Goede uitleg over hoe de klachten te duiden en hoe deze met oefeningen en brace can verminderen.

Goede behandeling. goed geluisterd en gekeken naar mijn hand