Een combinatie van duidelijke communicatie, vertrouwen in deskundigheid, transparantie en eerlijkheid over het wel of niet kunnen behalen van eventuele resultaten.

De vakkundigheid en eerlijkheid in het behandeltraject.

Noreen Bons

Ik ben zeer tevreden over de behandeling van Florian. Mijn pees ontsteking is verholpen. Ook gaf hij mij steeds duidelijk advies en waren de oefeningen voor thuis duidelijk en goed uitvoerbaar.... Ik ben zeer tevreden over de behandeling van Florian. Mijn pees ontsteking is verholpen. Ook gaf hij mij steeds duidelijk advies en waren de oefeningen voor thuis duidelijk en goed uitvoerbaar. Mocht ik ooit weer iets aan mijn pols of hand hebben ga ik zeker weer naar Florian toe.

De deskundigheid (!), de 'klant' vriendelijkheid, de individuele oplossingsgerichtheid = maatwerk - (ook al blijft het artrose probleem), de aanpassingen die mogelijk zijn bij beschadiging van een... De deskundigheid (!), de 'klant' vriendelijkheid, de individuele oplossingsgerichtheid = maatwerk - (ook al blijft het artrose probleem), de aanpassingen die mogelijk zijn bij beschadiging van een brace zijn allemaal aanbevelingen!

Kamiel

Leuk, spontaan en warm persoon. Zowel op persoonlijk als op professioneel vlak.
Duidelijke en werkbare instructies en oefeningen gekregen voor een tot op heden spoedig herstel. Leuk, spontaan en warm persoon. Zowel op persoonlijk als op professioneel vlak.
Laagdrempelig en prettige manier van behandelen.

Kennis van zaken. Eerlijk en goed advies. Duidelijke uitleg over de behandeling.

Charisa Mual

Een goed luisterend oor! Met een duidelijke aanpak!