Fysio gaf goed uitleg over wat er aan de hand was + hoe te voorkomen. Sfeer was ook zeer prettig

Er wordt heel duidelijk uitgelegd wat de bedoelingen van de behandeling zijn en je krijgt fijne tips en tricks om de pijn te omzeilen.

Hij luisterde goed en had voor opeenvolgende problemen iedere keer zeer goed werkende oplossingen. Hij nam de tijd!!! En dat alleen al was heel prettig. Mijn klachten werden niet afgedaan als... Hij luisterde goed en had voor opeenvolgende problemen iedere keer zeer goed werkende oplossingen. Hij nam de tijd!!! En dat alleen al was heel prettig. Mijn klachten werden niet afgedaan als "gewoon goed oefenen en dan komt het wel in orde."

Luistert goed naar het probleem en legt goed uit wat het probleem kan zijn. Toen oplossing niet voldoende hielp door verwezen voor echo. Niet aan het lijntje gehouden, eerlijk zijn

Professioneel, empathisch, deskundig en vriendelijk. Ook al zijn de klachten niet helemaal weg, heb ik er nu wel weer echt vertrouwen in dat het goed komt met mijn pols.